02-03-2022, 09:13 AM
(02-03-2022, 08:51 AM)qwerty009 Kirjutas:(01-03-2022, 23:22 PM)oltsberg Kirjutas: Ja kas sagedusmuunduritel on mingi blokeering voolukatkestuse vastu? Pean silmas olukorda, et spindel pöörleb ja vool kaob ära. Et toite taastumisel mootor matsuga käima ei läheks ja pioneer kaelarätti või tema õpetaja habetpidi massina vahele ei jääks. Originaalsüsteemis sellist asja ei juhtu, vastav relee ei lase enne mootorit käima, kui suunavahetuslüliti on korraks stoppasendis ära käinud.Kas sa arvad, et rõvedalt üle reguleeritud EU's saaks müüa elektriseadet (antud juhul sagedusmuundur) millel ei oleks sellist elementaarset funktiooni? Kõikide kohta muidugi ei tea, kuid nendega millega kokku olen puutunud saab selle vajadusel parameetritest ka välja lülitada.
Olen nõus, et 4+KW sagedusmuundur uuena ostes on veidi kallis, kuid kasutatuna liigub neid siin mingi 150 rahaga vahetevahel. Need on küll ilma vektorjuhtimiseta mis treipingi puhul kasuks tuleb, kui tahad väikestel pööretel head väändemomenti mootorist.
Võin eksida aga kas mitte ei ole nii et see nn. autorestart on alati uuel muunduril vaikimisi välja lülitatud ja kui seda vaja on tuleb see ise parameetritest sisse lülitada.
Üldiselet on normaalses muunduris sadu erinevaid parameetreid mida muuta nii, et võimalusi on miljoooon.
kogemus piduriga mootorist lintseapingil (oli vist mingi odavama otsa nn Poola pink) oli see, et peale aastat/paari läks mootor vahetusse sest pidur oli otsas ja uut ei saanud.
mingit erilist äkkpidurdust seal ka ei olnud. pöörlev mass oli ainult kaks suurt ratast (alumiinium ja kodaratega diam. u.60 cm) mille peal õhuke saelint jooksis
stoppi vajutades ütleks, et näppe jõuaks mitu veel maha lasta.