02-03-2022, 14:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2022, 15:03 PM ja muutjaks oli M.R..)
Asünkroonmootori pidurdus vana kooli järgi toimus vastuvooluga, s.t. mootor pandi tagurpidi tööle. Tagurpidi tööd kontrolliti kiiruskontrolli releega
mis lahutas mootori võrgust rootori väga väikesel kiirusel.
Siis tuli elektrodünaamiline pidurdus alalisvooluga. See realiseeritakse staatorimähise toitmisel alalisvooluga.
Variant 1
Lastakse kaks faasi /400V/ läbi dioodi ja piiramistakisti saatorile
Variant 2
Lastakse alalisvool pingega ~50 volti staatorile. Vajalik pinge saadakse eraldi trafo abil. Tööstuslikes lahendustes
trafod 5kw mootori jaoks 630-800vatti.
Variant 3
Võrgu 2 faasi lastakse staatorisse läbi elektoonilise bloki kus jõuahelas on diood ja tyristor. Tyristori avanemisnurga muutmise
teel ühesiirde transistori abil saavutatakse intensiivsem/vähemintensiivsem pidurdus.
Ülaltoodu on lihtsustatud kirjeldus asjast, konkreeted valikud sõltuvad konkreetsest asjast ja automatiseerimise tasemest.
Leian mõne skeemi, panen üles.
mis lahutas mootori võrgust rootori väga väikesel kiirusel.
Siis tuli elektrodünaamiline pidurdus alalisvooluga. See realiseeritakse staatorimähise toitmisel alalisvooluga.
Variant 1
Lastakse kaks faasi /400V/ läbi dioodi ja piiramistakisti saatorile
Variant 2
Lastakse alalisvool pingega ~50 volti staatorile. Vajalik pinge saadakse eraldi trafo abil. Tööstuslikes lahendustes
trafod 5kw mootori jaoks 630-800vatti.
Variant 3
Võrgu 2 faasi lastakse staatorisse läbi elektoonilise bloki kus jõuahelas on diood ja tyristor. Tyristori avanemisnurga muutmise
teel ühesiirde transistori abil saavutatakse intensiivsem/vähemintensiivsem pidurdus.
Ülaltoodu on lihtsustatud kirjeldus asjast, konkreeted valikud sõltuvad konkreetsest asjast ja automatiseerimise tasemest.
Leian mõne skeemi, panen üles.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim