09-03-2022, 12:29 PM
Mootorit pidurdab vool mitte pinge. Kõrgemal pingel sama voolu juures tõuseb ju vajalik võimsus.
Mingis kirjanduses oli väide, et elektrodünaamiliseks pidurduseks alalisvooluga oleks optimaalne 4-5 kordne
mootori tühijooksuvool mis on vahemikus erinevatel mootoritel ~20-70% nominaalvoolust. Loomulikult tuleb arvesse võtta
see, et kas on vaja konkreetses rakenduses tarvitada kordsust 4-5. Kui saab vähemaga hakkama siis tuleb ka vastavalt teha, siis
on ka vajalik trafo võimsus väiksem. Väiksem trafo võimsus=väiksem hind.
Ja muidugi tuleks ka mõõta ära mootori oomiline takistus kahe faasi vahel ja reaalne tühijooksuvool.
See annab arvutusteks sisendi.
Paneb imestama kuidas saab 36voldist vahelduvast 50 volti alalist. Müstika.
Mingis kirjanduses oli väide, et elektrodünaamiliseks pidurduseks alalisvooluga oleks optimaalne 4-5 kordne
mootori tühijooksuvool mis on vahemikus erinevatel mootoritel ~20-70% nominaalvoolust. Loomulikult tuleb arvesse võtta
see, et kas on vaja konkreetses rakenduses tarvitada kordsust 4-5. Kui saab vähemaga hakkama siis tuleb ka vastavalt teha, siis
on ka vajalik trafo võimsus väiksem. Väiksem trafo võimsus=väiksem hind.
Ja muidugi tuleks ka mõõta ära mootori oomiline takistus kahe faasi vahel ja reaalne tühijooksuvool.
See annab arvutusteks sisendi.
Paneb imestama kuidas saab 36voldist vahelduvast 50 volti alalist. Müstika.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
