17-03-2022, 03:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2022, 03:21 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
Aitäh, Priit - südaöö paiku ja järel tulevadki head mõtted. Olgu siis sauna ja saunaõlledega või ilma. Tõsi - mõttel võiks olla konkreetsus ehk siis subjekt, kes peab pihta saama - olgu selleks siis päris-elu külmvaltsplekk või moodsa virtuaalmaailma teine foorumikasutaja 
aga juba ennelõunal toimunud ülalt nähtav ja vabaks käsitlemiseks siia testimise alla liigutatud poolitamine oli tõesti omamoodi manipuleeriva eesmärgiga - nagu ka hiljutine hobiehitusest mitte arusaava riigiametniku lahkest sõnavõtust poolitamise läbi tekitatud teema (jätan meelega lingi lisamata. Ei ole tegu lootusetu juhtumiga). Et ehk paneb avalik arvamus mõned jooned paika ja seda ei pea tegema "subjektiivne moderaator" oma "virtuaalse tule ja mõõgaga". Ehk siis et nii kõlapind kui audients on veidi laiem, kui "moderaatorile ei meeldi, seega mingu postitus prügikasti" variandi puhul. Ning kes teab - äkki ei ole pedagoogika ainult ühepoolne
konkreetse poolitamisese tausta: Pierre-l pole siinseks teemaks poolitatu esimene "omapärane" postitus. Allolevad postitused (need on redigeerimata kujul) on jooksvalt kustutatud, kuna jääb arusaamatuks, mis on nende point ning miks need teise mehe projektiteemades tarvilikud on. Nagu ülal ksf tõnn viitas, sooviks ka ma mõne soorituse ehk projektiteema läbi näha, kellega on arvamuse avaldaja näol täpselt au - kas tegu on tõsiseltvõetava tehnikahuvilise ja ehitajaga või lihtsalt mingi tüübiga, kellel on netiühendusega arvuti, kust on tehniliselt võimalik (muuhulgas) "vihakõnesid" toksida.
muidu suures pildis on hea, et allolevaga samadel põhjustel kustutatavaid postitusi on automotos väga-väga vähe. On küll kohati tarbetut või teemaga mitte haakivat jutuvada, mis prügikasti liigub - teise (mehe) hobi-tegemisi küsimärgi alla seadvaid või lausa halvustavaid postitusi aga sisuliselt ei ole. See on väga hea kogukonna ühine vaade ja jätaks õige selle vundamendina ja dogmana paika!

aga juba ennelõunal toimunud ülalt nähtav ja vabaks käsitlemiseks siia testimise alla liigutatud poolitamine oli tõesti omamoodi manipuleeriva eesmärgiga - nagu ka hiljutine hobiehitusest mitte arusaava riigiametniku lahkest sõnavõtust poolitamise läbi tekitatud teema (jätan meelega lingi lisamata. Ei ole tegu lootusetu juhtumiga). Et ehk paneb avalik arvamus mõned jooned paika ja seda ei pea tegema "subjektiivne moderaator" oma "virtuaalse tule ja mõõgaga". Ehk siis et nii kõlapind kui audients on veidi laiem, kui "moderaatorile ei meeldi, seega mingu postitus prügikasti" variandi puhul. Ning kes teab - äkki ei ole pedagoogika ainult ühepoolne

konkreetse poolitamisese tausta: Pierre-l pole siinseks teemaks poolitatu esimene "omapärane" postitus. Allolevad postitused (need on redigeerimata kujul) on jooksvalt kustutatud, kuna jääb arusaamatuks, mis on nende point ning miks need teise mehe projektiteemades tarvilikud on. Nagu ülal ksf tõnn viitas, sooviks ka ma mõne soorituse ehk projektiteema läbi näha, kellega on arvamuse avaldaja näol täpselt au - kas tegu on tõsiseltvõetava tehnikahuvilise ja ehitajaga või lihtsalt mingi tüübiga, kellel on netiühendusega arvuti, kust on tehniliselt võimalik (muuhulgas) "vihakõnesid" toksida.
muidu suures pildis on hea, et allolevaga samadel põhjustel kustutatavaid postitusi on automotos väga-väga vähe. On küll kohati tarbetut või teemaga mitte haakivat jutuvada, mis prügikasti liigub - teise (mehe) hobi-tegemisi küsimärgi alla seadvaid või lausa halvustavaid postitusi aga sisuliselt ei ole. See on väga hea kogukonna ühine vaade ja jätaks õige selle vundamendina ja dogmana paika!
(08-04-2021, 23:19 PM)Pierre Kirjutas: Ma väga ei taipa nende autode taastamise mõtekust?Neid on palju, need on fekaal ja hiljem ei saa seda tööd ja vaeva ka sealt raha näol tagasi mitte nagu kuidagi....
Olen sõitnud paljude NL ajal toodetud autodega aga imestan, et keegi neid Gaz21 taastab ja pärast 20 000+€´ga müüma kukub, siis G21 Volga, mis ei pidurda, ei sidurda, ei kiirenda, ei pööra ega pole ka ökonoomne, siis.....tegelikult on see sitanikerdis, oleme ausad.
...enne veedaks päeva mõne linnaliinibussi roolis ja võtaks palga, oleks 3x mugavam aga G21 juba 1-2h linnapeal on ju nuss.
Aga alati on mõned mehed, kes tahavad minna vastasuunas.... ja seda on pull lugeda.
(06-02-2021, 03:55 AM)Pierre Kirjutas:(06-02-2021, 01:53 AM)kass Kirjutas: ...... kas siin teemas ei saaks kuidagi lahku lüüa peavoolu suund - amen, alleluuja, nii on ja nii peab ja teine, ketserite valeõpetust külvav - kas ikka nii oli ? Vb pole see ka võimalik, sest postitused on multifunktsionaalsed ja neid ei see enamuses eraldada?Mulle, kui suvalisele autohuvilisele kes seda endas hoidnud 30a, ei tundu ka asi Formika poolt usutav. Et teha ise auto mille järgi tal pole seda teha ja siis öelda, vankumatult, et tal on õigus. Sest tema arvab nii. Veel enam, tegemist on selliise mehega, et kui näiteks kriminaalset profiili peaks temast tegema kui nendest tegudest ja sõnadest lähtuda, siis juba eelnevalt loetud projektidest kajab läbi mitu ühe ja samasugust mallinäidet. Selline kogum informatsiooni on huvitav, kui seda pikemalt jälgida.....
....siis võin teha kassiliivakastis ühe nurga kuivaks selle püha ürituse jaoks, et pole võimalik ja nii ei saanud olla, sest Novosibirskis ja Võrus nad ei ole suutnud midagi taolist korrata?
See siin on aga surnuna sündinud projekt.
Tubli mees, et teeb aga õige see ei ole. Teha võib ju ükskõik mida. Tema süsteem on see, et igaljuhul see asi ongi nagu SEE.
Ühelt maalt see lihtsalt kaotab usaldusväärsuse kui mõista, kui laialivalguv ja suvaline see on.
Edu muidugi edaspidiseks!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"