23-03-2022, 12:30 PM
Tervitus! APE´l tõepoolest küljeuks ja eemaldatav kabriolett katus, stabiilsust lisavad ka tagumised topeltrattad. Vespast ka. Üleeilne katsesõit näitas , et mootor töötas suurepäraselt keskmistel ja kõrgematel pööretel, seega tuli kulgeda sportlikus sõidustiilis, aga mitte selline kulgemine pole sarnase sõiduriista puhul eesmärk, Sõita peab saama rahulikult ja sujuvalt, nagu vanale Vespale kohane, samas on võimsust lisatud, et kulgeda võrdsena üldises linnaliiklusvoolus, kedagi takistamata ja kellelegi jalgu jäämata, võimsusvaru seega kaasas, et selle järele vajadusel haarata. Eile sai koos omanikuga õige seadistus leitud. Mootor käivitub poolest pöördest, töötab ühtlaselt madalatel tühikäigupööretel, ei suitse. Madalatel pööretel veab ühtlaselt ja sujuvalt, segusiibri rohkemal avamisel tõusevad pöörded hetkega, muutub hääl ja lisandub täiesti uskumatu kiirendus. Ja mis eriti headmeelt valmistab madalatel pööretel kulgedes pole kusagile kadunud see Vespa kahetaktilise mootori iseloomulik tinn-tinn ja suurematel pööretel oleks nagu keegi ferrari tehaseliinilt sinna katteplekkide alla omale kodu leidnud olevat, seega kaks ühes- klassikaline Vespa roller ja sportlik kaherattaline. Kütusekulu kohta esialgu ettekujutus puudub.