16-04-2022, 18:23 PM
Tere
Toredad üllatused Opeli juures jätkuvad - kogu kaassõitjapoolne õõtsa kinnitusest konksutala kinnituseni olev osa (need kaasa arvatud) ja nende vaheline silla kinnituse osa on sõelaks roostetanud (auto hüüdnimi on viimased aasta aega juba olnud sõel). Kuna aga see osa nägi päris viisakas välja eelmisel aastal (põhjamastiks oli peal, siis ma ostsin sinise Opeli pealt ainult juhipoolse osa (kuigi oleks tulnud kogu auto osta ja korda teha ning punane parematele jahimaadele saata). Seoses sellega ma ei anna 100% kindlat lubadust sellisel kujul selle projektiga jätkata, aga mingil kujul jätkan (head nõuanded, kuidas see osa korda teha, on väga teretulnud). Selle projekti kindel eesmärk on korralik ja TURVALINE igapäeva sõiduauto mitte näituse auto või 100% originaal (need on ilusad tuleviku unistused) või auto millel sõidu ajal tagumine ratas esimesest mööda kihutab (Leedus 110 autost kokku ehitatud ja ilma turvapatjadeta) (see viimane ei ole tulevikuunistus).
Toredad üllatused Opeli juures jätkuvad - kogu kaassõitjapoolne õõtsa kinnitusest konksutala kinnituseni olev osa (need kaasa arvatud) ja nende vaheline silla kinnituse osa on sõelaks roostetanud (auto hüüdnimi on viimased aasta aega juba olnud sõel). Kuna aga see osa nägi päris viisakas välja eelmisel aastal (põhjamastiks oli peal, siis ma ostsin sinise Opeli pealt ainult juhipoolse osa (kuigi oleks tulnud kogu auto osta ja korda teha ning punane parematele jahimaadele saata). Seoses sellega ma ei anna 100% kindlat lubadust sellisel kujul selle projektiga jätkata, aga mingil kujul jätkan (head nõuanded, kuidas see osa korda teha, on väga teretulnud). Selle projekti kindel eesmärk on korralik ja TURVALINE igapäeva sõiduauto mitte näituse auto või 100% originaal (need on ilusad tuleviku unistused) või auto millel sõidu ajal tagumine ratas esimesest mööda kihutab (Leedus 110 autost kokku ehitatud ja ilma turvapatjadeta) (see viimane ei ole tulevikuunistus).