06-05-2022, 22:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2022, 22:53 PM ja muutjaks oli 2715.)
Kuskil avaldati arvamust, et ilma regulaatorit ümber vahetamata ei sobi sõiduauto pump traktorile.
Siin siis asitõend kuidas täiesti tavaline kaubikult võetud pump toimetab kui käsigaas on 1000 pöörde peale pandud ja koormus järsku muutub.
Ehk mingi 50 pööret langeb aga väljasuremisest on asi kaugel.
Erinevalt MTZ originaalpumbast kus 9mm plunsri ja jämedate otstega pihustist "visatakse" silindrisse maksimaalne küttekogus ning eelpritsenurk on üle 20 kraadi ei ole mootoril mingit sitkust kui koormust järsult tõsta.
Pigem süttib suur annus kütust liiga vara ning hakkab vastu töötama ning põksti mootor seisab.
Boschiga aga kannatab ka alla 600 pöörde gaasi andmata näiteks tagurdada ja kohalt võtta, mis mõjub kütusekulule päris tuntavalt.
Ootamatul koormamisel ei näe ka musta suitsu kuskil.
Siin siis asitõend kuidas täiesti tavaline kaubikult võetud pump toimetab kui käsigaas on 1000 pöörde peale pandud ja koormus järsku muutub.
Ehk mingi 50 pööret langeb aga väljasuremisest on asi kaugel.
Erinevalt MTZ originaalpumbast kus 9mm plunsri ja jämedate otstega pihustist "visatakse" silindrisse maksimaalne küttekogus ning eelpritsenurk on üle 20 kraadi ei ole mootoril mingit sitkust kui koormust järsult tõsta.
Pigem süttib suur annus kütust liiga vara ning hakkab vastu töötama ning põksti mootor seisab.
Boschiga aga kannatab ka alla 600 pöörde gaasi andmata näiteks tagurdada ja kohalt võtta, mis mõjub kütusekulule päris tuntavalt.
Ootamatul koormamisel ei näe ka musta suitsu kuskil.