13-05-2022, 20:15 PM
(13-05-2022, 13:20 PM)isandpauk Kirjutas:Samas Pajero küljekarpe teen ma tavaliselt Fiat 127 katusest keevitusega. Kui sõtta minekuga tuli takus siis neetidega saab ilmselt veidi kiiremini.(13-05-2022, 12:50 PM)wagoneer Kirjutas: Roheline värv juba olemas auto võõpamiseks. Nii,et seda hetkel vaja ei ole. Aga transpordi asja uurin natuke veel. Vaatab mis pakutakse.
Eks neid karpe ja asju peab seal kõike kuidagi käepäraste vahenditega parendama. Õnneks ei ole tegu näitusepilliga tulevikus.
PS! akud pea uueväärsed peal seal. Samuti on vahetatud lekkiv kütusepaak korraliku vastu.
ksf. Nastik oli väga osav (Ford Rangeri) näitusekvaliteedile mittevastavates plekitöödes. Peamiselt seisnesid need tööd selles, et oli vaja (veeboileri välimise kesta) plekist lõigata sobiv tükk ja see klaasiliimi ning tõmbneetidega omale kohale fikseerida.
Igatahes boileri plekki on mul veel alles