23-05-2022, 11:23 AM
Ilu on alati suhteline mõiste. Kuna auto ja mootorratas on tarbeesemed, siis sellises vanasõidukiks tunnustamise olekus nähti neid väga harva. Ostmise hetkel ning vahel harva pärast põhjalikumat pesu. Seetõttu on vana tehnika meie mälestustes ikka porine, tolmune ja väsinud olekuga. Eelneva tasakaalustamiseks tuleb loomulikult tunnistada ka seda, et restaureerimistööd on sageli kvaliteetsemad kui tehases seda tehti. Kõikvõimalikud eeltööd ning pinnakatete kvaliteet on tavaliselt parem kui tehase konveieril seda saavutada oli võimalik. Ka tehases tehti vahel näituse jaoks autosid ja mootorrattaid - sinnakanti pürib ka restaureerimine.
Peeglite ja suunatulede kui liiklusohutust suurendavate elementide osas on vanasõidukite eksperdid mõistvad. Nende eest punkte tavaliselt maha ei võeta, kuid tavaks on need siiski ära märkida. Konkreetne Pannonia on aktiivses kasutuses ning seda võib näha praktiliselt kõigil vanatehnikasõitudel. Palju sõites on ohtlike olukordi ka ette tulnud. Muuhulgas on see üks väheseid vanasõidukeid, mis on osalenud ka liiklusõnnetuses (kannatanuna).
Peeglite ja suunatulede kui liiklusohutust suurendavate elementide osas on vanasõidukite eksperdid mõistvad. Nende eest punkte tavaliselt maha ei võeta, kuid tavaks on need siiski ära märkida. Konkreetne Pannonia on aktiivses kasutuses ning seda võib näha praktiliselt kõigil vanatehnikasõitudel. Palju sõites on ohtlike olukordi ka ette tulnud. Muuhulgas on see üks väheseid vanasõidukeid, mis on osalenud ka liiklusõnnetuses (kannatanuna).