23-05-2022, 22:47 PM
Lõpuks ka väike edu:
Kuna käiapukk ikka seest kõver ja lõtkuta laagreid kinni ei keera, sai üks laagripukk treitud kandma vaid lühikese maa peal ja tünnikujuliseks.
Igatahes polte kinni keerates jäi vabalt jooksma spindel ja laagrid läksid tavalised kuulid Ina kataloogist tellitud kui "Low vibration bearing" ning isegi võiks nõustuda.
Võll pöörleb vaikselt ja proovitüki lihvimisel tuli selline tulemus:
Mingit erilist mustrit pinnale ei tee vähemalt.
Laagrid tõstsin omavahel kokku ja kuna kinnised laagrid, siis seesmised katted võtsin ära et määre on ühine.
Määret muidugi sai pisut palju ja läksid kuumaks, kuid siis võtsin välimise katte ära ja lasin käia, kuni liigne määre välja tuli.
Peale seda pole kuumenemisega probleemi.
Siis elektriga oli ka suurem probleem, kui kiiruste ümberlüliti teist kiirust ei andnud vaid kahe faasiga urises.
Viga otsides muidugi testriga klemme liigutades kadus ja tekkis nii mõnigi ühendus ja mingi hetk hoolimata 0 asendist kahe kiiruse vahel tekkis ka valeühendusi.
Sai see lüliti maha võetud, et panen uue ja asi see osta on, kuid pole sellise konfiguratsiooniga lülitit saadagi, kuna tehasetellimus...
Igatahes lõpuks sai see ära lahendatud kahe käiviti ja kättesaadava lülitiga.
Üle jäid sellised asjad:
Ja kappi läksid sellised asjad:
Elektrimootorile said ka klemmiliistu ja karbi jaoks keermed lõigatud, kuna ennem olid kruvid niisama sisse löödud ja no karp loksub, juhtmed liiguvad ning kinni ei saa keerata...
Nüüd veel installatsioon viisakaks jäikade juhtmetega ja sildi printeriga tähised ning uksele skeem ka, nagu kord ette näeb.
Lamp ka panna veel aga selle paneks küll 220V mitte 24, kuna trafo uriseb kõvasti ning selle peaks uuesti immutama.
Pigem võtaks juba poest 12V toiteploki, kuna selle pingega lambikesi on saada karjakaupa.
Samuti saaks teha alalisvooluga ja labase reostaadiga pea pöörlemise et ei peaks suurt ja rasket mootorit sinna peale punnitama.
Sellest aga järgmises episoodis.
Kuna käiapukk ikka seest kõver ja lõtkuta laagreid kinni ei keera, sai üks laagripukk treitud kandma vaid lühikese maa peal ja tünnikujuliseks.
Igatahes polte kinni keerates jäi vabalt jooksma spindel ja laagrid läksid tavalised kuulid Ina kataloogist tellitud kui "Low vibration bearing" ning isegi võiks nõustuda.
Võll pöörleb vaikselt ja proovitüki lihvimisel tuli selline tulemus:
Mingit erilist mustrit pinnale ei tee vähemalt.
Laagrid tõstsin omavahel kokku ja kuna kinnised laagrid, siis seesmised katted võtsin ära et määre on ühine.
Määret muidugi sai pisut palju ja läksid kuumaks, kuid siis võtsin välimise katte ära ja lasin käia, kuni liigne määre välja tuli.
Peale seda pole kuumenemisega probleemi.
Siis elektriga oli ka suurem probleem, kui kiiruste ümberlüliti teist kiirust ei andnud vaid kahe faasiga urises.
Viga otsides muidugi testriga klemme liigutades kadus ja tekkis nii mõnigi ühendus ja mingi hetk hoolimata 0 asendist kahe kiiruse vahel tekkis ka valeühendusi.
Sai see lüliti maha võetud, et panen uue ja asi see osta on, kuid pole sellise konfiguratsiooniga lülitit saadagi, kuna tehasetellimus...
Igatahes lõpuks sai see ära lahendatud kahe käiviti ja kättesaadava lülitiga.
Üle jäid sellised asjad:
Ja kappi läksid sellised asjad:
Elektrimootorile said ka klemmiliistu ja karbi jaoks keermed lõigatud, kuna ennem olid kruvid niisama sisse löödud ja no karp loksub, juhtmed liiguvad ning kinni ei saa keerata...
Nüüd veel installatsioon viisakaks jäikade juhtmetega ja sildi printeriga tähised ning uksele skeem ka, nagu kord ette näeb.
Lamp ka panna veel aga selle paneks küll 220V mitte 24, kuna trafo uriseb kõvasti ning selle peaks uuesti immutama.
Pigem võtaks juba poest 12V toiteploki, kuna selle pingega lambikesi on saada karjakaupa.
Samuti saaks teha alalisvooluga ja labase reostaadiga pea pöörlemise et ei peaks suurt ja rasket mootorit sinna peale punnitama.
Sellest aga järgmises episoodis.