14-07-2022, 00:54 AM
Pihustiotsad käes, nimme võtsin kõige odavamad vaadata kas on neist asja.
Võrreldes vene samanimelise tootega on näha, et on samm edasi.
Näiteks saab ühe pihustiotsa nõela panna teisele, mitte nagu venes kombeks et vahe võib olla ka 0,1mm ja aja siis võrdseks pihustid...
Kuna tegu kaheastmeliste pihustitega, siis vahetasin otsad ära ning jäi kõigile 190 bar esimene aste.
Siis ei andnud süda rahu ja mõtlesin lasta teise astme ära kontrollida, mis peaks olema 300 bar.
Väidetavalt seda koduse pihustitestriga ei tee ja siis helistasin paari kohta, mille numbrid on netist vabalt leitavad.
Tulemus oli alla ootuste, kuna esimeses kohas kui küsisin kas Vw tdi pihusteid reguleerite vastati, et pole probleemi, too siia ja homseks valmis.
Küsisin, et pihusti peal on 180/300 ja kas see saab nii olema ja kinnitati, et oi, nii suur lubatud vahemik ja nad teevad ikka täpsemalt!
No ma seepeale panin kohe toru ära.
Teises kohas võttis naisterahvas vastu ja lubas järjekorda panna.
Küsisin, et kas te ise teete ja olete teinud neid pihusteid ja ikka teate mis seal vaja teha on läks tädi vähe lukku ja arvas, et meister teab kindlasti.
Küsisin meistri numbrit ja seda ei antud, mispeale asi katki jäi.
Kolmandas kohas ei võetud vastu aga helistati tagasi ning see inimene jagas biiti ja ütles, et keegi ei reguleeri teist astet ja tema ei teagi kuidas seda saab reguleerida.
Eks tuligi siis ise ette võtta ja loogilise lähenemise tulemusena võtsin vanal pihustil teise astme hülssi kergelt ringi teha, mispeale tekkis võimekus teist astet ka reguleerida.
Üllatavalt olid kõik üle 300 ja nimelt 310-360 vahemikus.
Kuna esimesed astmed olid ka ühtlaselt 190, väljaarvatud juhtmega pihusti, mis oli 200.
Võtsin siis selle vedru luisul kergete liigutustega maha mitte üle 2 sajandiku ning kukkus rõhk alla 160 bar.
Sellist tundlikkust ei osanud oodata ja varupihusti vedrust sai uuel üritusel ka 190 kätte.
Teised astmed said 330 peale, kuna 300 peale ajamine oleks väga ajamahukas olnud.
Vähemalt on nemad nüüd võrdsed osuti laiuse ulatuses ja eks kui aega saab proovib ära mis välja tuli.
Miskeid erilisi slaide pole lisada, kuna fotokas minestas ära, kuid odava koopiaga midagi sai tehtud.
Tahtsin teha ka pilti paberilehtedest kuhu pihustatud kütusetilgad nähtavaks muutuvad kui need vabalt langevad et võrrelda uut pakendist võetud AZPI pihustiotsa ja 16 eurost kapitalistlikul maal tehtud, kuid fotokas polnud ülesannete kõrgusel.
Üsna sisutu kirjatükk sai ja loodetavasti antakse andeks, kes tunneb et raiskas asjata lugemisele aega.
Samas on diiselmootor piisavalt põnev seade ehk veel kellegi jaoks ning tahab kaasa mõelda sel teemal ning ei pea kõike nullist leiutama.
Mine tea, lõpuks võib sellest tulla ka välja komplekt/teenus, mis võimaldab tõsta selle mootori võimsuse 150 hj peale ja pöörded 2400 peale ning seda töökindlalt ja garantiiga...
Võrreldes vene samanimelise tootega on näha, et on samm edasi.
Näiteks saab ühe pihustiotsa nõela panna teisele, mitte nagu venes kombeks et vahe võib olla ka 0,1mm ja aja siis võrdseks pihustid...
Kuna tegu kaheastmeliste pihustitega, siis vahetasin otsad ära ning jäi kõigile 190 bar esimene aste.
Siis ei andnud süda rahu ja mõtlesin lasta teise astme ära kontrollida, mis peaks olema 300 bar.
Väidetavalt seda koduse pihustitestriga ei tee ja siis helistasin paari kohta, mille numbrid on netist vabalt leitavad.
Tulemus oli alla ootuste, kuna esimeses kohas kui küsisin kas Vw tdi pihusteid reguleerite vastati, et pole probleemi, too siia ja homseks valmis.
Küsisin, et pihusti peal on 180/300 ja kas see saab nii olema ja kinnitati, et oi, nii suur lubatud vahemik ja nad teevad ikka täpsemalt!
No ma seepeale panin kohe toru ära.
Teises kohas võttis naisterahvas vastu ja lubas järjekorda panna.
Küsisin, et kas te ise teete ja olete teinud neid pihusteid ja ikka teate mis seal vaja teha on läks tädi vähe lukku ja arvas, et meister teab kindlasti.
Küsisin meistri numbrit ja seda ei antud, mispeale asi katki jäi.
Kolmandas kohas ei võetud vastu aga helistati tagasi ning see inimene jagas biiti ja ütles, et keegi ei reguleeri teist astet ja tema ei teagi kuidas seda saab reguleerida.
Eks tuligi siis ise ette võtta ja loogilise lähenemise tulemusena võtsin vanal pihustil teise astme hülssi kergelt ringi teha, mispeale tekkis võimekus teist astet ka reguleerida.
Üllatavalt olid kõik üle 300 ja nimelt 310-360 vahemikus.
Kuna esimesed astmed olid ka ühtlaselt 190, väljaarvatud juhtmega pihusti, mis oli 200.
Võtsin siis selle vedru luisul kergete liigutustega maha mitte üle 2 sajandiku ning kukkus rõhk alla 160 bar.
Sellist tundlikkust ei osanud oodata ja varupihusti vedrust sai uuel üritusel ka 190 kätte.
Teised astmed said 330 peale, kuna 300 peale ajamine oleks väga ajamahukas olnud.
Vähemalt on nemad nüüd võrdsed osuti laiuse ulatuses ja eks kui aega saab proovib ära mis välja tuli.
Miskeid erilisi slaide pole lisada, kuna fotokas minestas ära, kuid odava koopiaga midagi sai tehtud.
Tahtsin teha ka pilti paberilehtedest kuhu pihustatud kütusetilgad nähtavaks muutuvad kui need vabalt langevad et võrrelda uut pakendist võetud AZPI pihustiotsa ja 16 eurost kapitalistlikul maal tehtud, kuid fotokas polnud ülesannete kõrgusel.
Üsna sisutu kirjatükk sai ja loodetavasti antakse andeks, kes tunneb et raiskas asjata lugemisele aega.
Samas on diiselmootor piisavalt põnev seade ehk veel kellegi jaoks ning tahab kaasa mõelda sel teemal ning ei pea kõike nullist leiutama.
Mine tea, lõpuks võib sellest tulla ka välja komplekt/teenus, mis võimaldab tõsta selle mootori võimsuse 150 hj peale ja pöörded 2400 peale ning seda töökindlalt ja garantiiga...