19-07-2022, 09:54 AM
Tohutud kiiduavaldused küll, kuid kas nüüd on leiutatud miskit sensatsioonilist...
Pigem on see toode viidud ligilähedaseks sellele mis ta oleks võinud juba uuena olla.
Imestama paneb pigem, et kuskil kaugel Eestimaa lõpus suudab keegi suvaline tegelane minimaalsete muudatustega teha seda, mida terve suur traktoritehas pole suutnud ja kindlasti on seal oma inseneribüroo, kes võiks olla pisut võimekam kui suvaline jorss Võrumaalt.
Ise vaatan, et minu lahendused on isegi lihtsamad välja tulnud kui suurel tehasel.
Näiteks kabiini valmistamine nelikanttorust on ju ometi kordi lihtsam kui nad on selle uue "hüppe kvaliteedis"nimega 82.3 kabiinil erinevaid stantsitud ja kehvasti painutatud profiile kasutades saavutanud.
No võta lintsaag, pane ta nelikanti lõikama erinevate nurkade all ja alati on detailid sobivad.
Siis konduktor, kus keevitavad kas inimesed või robotid selle kokku ning kõik sobib.
Akna-uksetihenditele aga sobiv painutatud riba, mille punktkeevitus paneb külge ning kabiin peab ka vett ja tolmu.
Selle asemel on ikka otsustatud analooge mitteomav tihend ukse külge panna, kus ta ei püsi ja kuhu teda peab liimima.
Viimistluse kvaliteeditus on ka muidugi masendav, kui uus asi on juba roostes.
Igati loogiline ka, kuna plekiservad on teravad ja seal värv labaselt ei püsi ning no väga halvasti keevitatud asjadele võiks ju näpuotsaga kerehermeetikut tõmmata...
Mul pole muide kuskilt veel roostes, kuigi on kohati krundini pealisvärvi ära kulutanud.
Pigem on see toode viidud ligilähedaseks sellele mis ta oleks võinud juba uuena olla.
Imestama paneb pigem, et kuskil kaugel Eestimaa lõpus suudab keegi suvaline tegelane minimaalsete muudatustega teha seda, mida terve suur traktoritehas pole suutnud ja kindlasti on seal oma inseneribüroo, kes võiks olla pisut võimekam kui suvaline jorss Võrumaalt.
Ise vaatan, et minu lahendused on isegi lihtsamad välja tulnud kui suurel tehasel.
Näiteks kabiini valmistamine nelikanttorust on ju ometi kordi lihtsam kui nad on selle uue "hüppe kvaliteedis"nimega 82.3 kabiinil erinevaid stantsitud ja kehvasti painutatud profiile kasutades saavutanud.
No võta lintsaag, pane ta nelikanti lõikama erinevate nurkade all ja alati on detailid sobivad.
Siis konduktor, kus keevitavad kas inimesed või robotid selle kokku ning kõik sobib.
Akna-uksetihenditele aga sobiv painutatud riba, mille punktkeevitus paneb külge ning kabiin peab ka vett ja tolmu.
Selle asemel on ikka otsustatud analooge mitteomav tihend ukse külge panna, kus ta ei püsi ja kuhu teda peab liimima.
Viimistluse kvaliteeditus on ka muidugi masendav, kui uus asi on juba roostes.
Igati loogiline ka, kuna plekiservad on teravad ja seal värv labaselt ei püsi ning no väga halvasti keevitatud asjadele võiks ju näpuotsaga kerehermeetikut tõmmata...
Mul pole muide kuskilt veel roostes, kuigi on kohati krundini pealisvärvi ära kulutanud.