Vurle nokitseb... JuMZ 6AK(L), T25A3... ehk midagi veel...
#10

Tänaste sõjauudiste valguses ning spekulatsioonidega Južnõi masinaehitustehase saavutuse üle (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sapsan_%..._system%29), küsiks teadjamate soovitusi JuMZi roolivõimendi reguleerimise kohta.

Taustaks, et Vurle on laisk ning kuigi midagi kajastanud ei ole, siis tegelikult on tehnika niivõrd-kuivõrd enese tarbeks liikumises. Tahtmine, et teeks lõpuni ja käiks ka ülevaatusel, on olemas, aga kuna väga vaja ei ole, siis on lohet lastud (loe - vaim on veel nõder).

Probleem, millest aga üle ei saa, on see, et rool käib nagu lambajalg ja tühja käiku on rohkem kui veerand pööret. Tegelikult on karp aga sisuliselt ju uus (seetõttu, aga et ka sidurivõimendi miskipärast tööle hakkas, ei ole hüdrorooli ehitama hakanud) ning võiks saada rooli korda. Nüüd küsimused.

Põhimõtteliselt on kolm reguleerimiskohta. Kui võtta netist skeem, siis roolisamba juures on piklik ava (joonisel 29 v 30), all on mutter (20) ning tahapoole jääb ka reguleerkapsel, mis võimendi silindri hammasvööd vastu poolkuud surub (need reguleerlehed selle vahel).

Keegi on reguleerinud ja oskab puusalt soovitada, mis järjekorras oleks mõistlik jumpstükile läheneda?


Manustatud failid
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne