17-08-2022, 11:47 AM
Nüüdse kastivahetuse võtmes pääseb nii palju lihtsalt, et nii 03-71L kui ka 03-71LE on Opeli-spetsiifilises konfiguratsioonis.
LE on olnud rida 6 mootori küljes, L on olnud rida 4 küljes - kojavahetus vaja minimaalselt ette võtta.
Väljund on kastidel sama. Turbiini kinnituse osas loodaks samuti parimat. Opelil olid mootorid ja käigukastid täielikus ristsegakasutuses mitmete kümnendite vältel, mis kahandab ämbrisse astumise riski (ei elimineeri ).
Käigukasti kinnitustala valmis käsitööna uus. Kardaani esimene ots töödeldi ja kombineeriti selline, et see tillukesse kardaanitunnelisse mahuks.
...mul siin hea jutustada, mis tehtud. Olen viimase aasta jooksul autot tervelt ühe korra näinud
Mingi X hetke autoalune tööprotsessi jäädvustus.
LE on olnud rida 6 mootori küljes, L on olnud rida 4 küljes - kojavahetus vaja minimaalselt ette võtta.
Väljund on kastidel sama. Turbiini kinnituse osas loodaks samuti parimat. Opelil olid mootorid ja käigukastid täielikus ristsegakasutuses mitmete kümnendite vältel, mis kahandab ämbrisse astumise riski (ei elimineeri ).
Käigukasti kinnitustala valmis käsitööna uus. Kardaani esimene ots töödeldi ja kombineeriti selline, et see tillukesse kardaanitunnelisse mahuks.
...mul siin hea jutustada, mis tehtud. Olen viimase aasta jooksul autot tervelt ühe korra näinud
Mingi X hetke autoalune tööprotsessi jäädvustus.