23-08-2022, 09:39 AM
Igal maal ja igal üritusel on oma tavad. Külaliste asi tegelikult ei ole viriseda.
Jagan ühte jäädvustust koos põikega ajalukku.
70-ndatel ja 80-ndatel oli kokkutulekutel osalevate vanade sõidukite taastamise kvaliteet ja originaalsus hoopis teisest kategooriast kui täna. Nüüd on juba aeg vaadata neid aegu mitte kui vanade sõidukite rikkumise perioodina, vaid ajaloolise eripärana. Kui vanu autosid ei oleks neil aegadel käepäraste vahendite ja kättesaadavate varuosadega sõitvana hoitud, siis ei oleks neid üldse säilinud.
Esmalt tagasivaade aastasse 1984, kui Riia-Lorupe rallil osales see Adler Trumpf. Auto oli 1981. aastal saanud kapitaalremondi, mille käigus asendatud detailide nimekiri on nii pikk, et lihtsam on öelda, et kerekuju üldjoontes jäi samaks. Auto peremees võttis aastal 2022 vanad värvipotid riiulilt ning tegi vajalikud värviparandused, korrastas pidurid ja tegi muu hoolduse. Värv oli aus, kuid ei tahtnud kuidagi ära kuivada. Õnneks Riiga jõudes enam näpujälgi peale ei jäänud. Ehe ja vajalik näide sellest, kust me oleme tulnud ja millise arengu läbinud.
Teiseks meenutus 1976-st kuni 1979-st aastast. Siin ei ole vaja sõnu raisata. Igaüks võib selle auto ajalugu ning taastamise lugu lugeda siit - https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=64912
Ja lõpuks siis võrdluspilt, mis on tehtud 13.08.2022 Riias. Seisavad võrdselt kõrvuti ning kuigi väga erinevad, siis on mõlemal meie vanatehnikaliikumises oluline tähendus.
Jagan ühte jäädvustust koos põikega ajalukku.
70-ndatel ja 80-ndatel oli kokkutulekutel osalevate vanade sõidukite taastamise kvaliteet ja originaalsus hoopis teisest kategooriast kui täna. Nüüd on juba aeg vaadata neid aegu mitte kui vanade sõidukite rikkumise perioodina, vaid ajaloolise eripärana. Kui vanu autosid ei oleks neil aegadel käepäraste vahendite ja kättesaadavate varuosadega sõitvana hoitud, siis ei oleks neid üldse säilinud.
Esmalt tagasivaade aastasse 1984, kui Riia-Lorupe rallil osales see Adler Trumpf. Auto oli 1981. aastal saanud kapitaalremondi, mille käigus asendatud detailide nimekiri on nii pikk, et lihtsam on öelda, et kerekuju üldjoontes jäi samaks. Auto peremees võttis aastal 2022 vanad värvipotid riiulilt ning tegi vajalikud värviparandused, korrastas pidurid ja tegi muu hoolduse. Värv oli aus, kuid ei tahtnud kuidagi ära kuivada. Õnneks Riiga jõudes enam näpujälgi peale ei jäänud. Ehe ja vajalik näide sellest, kust me oleme tulnud ja millise arengu läbinud.
Teiseks meenutus 1976-st kuni 1979-st aastast. Siin ei ole vaja sõnu raisata. Igaüks võib selle auto ajalugu ning taastamise lugu lugeda siit - https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=64912
Ja lõpuks siis võrdluspilt, mis on tehtud 13.08.2022 Riias. Seisavad võrdselt kõrvuti ning kuigi väga erinevad, siis on mõlemal meie vanatehnikaliikumises oluline tähendus.