29-08-2022, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2022, 21:59 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Happe krunti ja Epo krunti ei TOHI üksteise peale panna. Kas üks või teine. Mitte mõlemad. Need on täiesti erinevad ained. Dinitrol ML on väga hea. Sellega aastaid kõikide töös olnud ja enda autodel kõik võimalikud õnarused üle lasknud. Põhja alla ja ratta koobastesse Dinitroli 482. Ei kuiva praguliseks ka aastate jooksul.
Epo peale ei pea otseselt enam värvi panema. Võib ka kohe selle 482 peale lasta. Enne muidugi karestama EPO ka. Mina küll pooldan,et EPO peal oleks ka kiht värvi. Aga see on maitse küsimus
Happekrunt on siiski soovitav kindlasti ka ära värvida enne mastiksi panekut. Aga arvamused on erinevad ja spetsialistid teavad täpsemalt
Ja täitekrunt on põhimõtteliselt vedel pahtel peenviimistluse tegemiseks. Kui just põhja alt näituse jaoks pole soovi lille lüüa ja näiteks kerevärvi teha,pole just kui pointi. Aga keelatud see kindlasti pole. Lihtsalt nühkimist on kordades rohkem.
Epo peale ei pea otseselt enam värvi panema. Võib ka kohe selle 482 peale lasta. Enne muidugi karestama EPO ka. Mina küll pooldan,et EPO peal oleks ka kiht värvi. Aga see on maitse küsimus
Happekrunt on siiski soovitav kindlasti ka ära värvida enne mastiksi panekut. Aga arvamused on erinevad ja spetsialistid teavad täpsemalt
Ja täitekrunt on põhimõtteliselt vedel pahtel peenviimistluse tegemiseks. Kui just põhja alt näituse jaoks pole soovi lille lüüa ja näiteks kerevärvi teha,pole just kui pointi. Aga keelatud see kindlasti pole. Lihtsalt nühkimist on kordades rohkem.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)