06-09-2022, 00:52 AM
Mitte pahapärast ega õelusest, aga analüütilisest huvist küsin, et väntvõll, hooratas ja sidur said traktorit ehitades ju tasakaalu? Kui teemat lugedes õigesti mäletan, siis vist ka kolvid ja kepsud? Miks siis see piduripedaalide ühendusplaat peaks kõlisema, kui üldiselt vibratsiooni taseme kõvasti alla said?
Ma mõtlen, et mul MTZ'l ja LTZ'l saab selle kõlina ka ainult teatud pööretevahemikus, kuid nad mõlemad on "anna kabiinis tervis ja lõpuks ka otsad ära" vibratsiooni tasemega (lumehelbekese vibratsioonitunnetusest lähtudes muidugi). Sellest lähtuvalt mõtlen, et kas üldse on mõtet rohkem vaeva näha t40 mootori vibratsiooni alla saamisega. LTZ'il sai tasakaalustatud staatiliselt hooratast ja sidurit aga kasu oli 0 või siis pigem negatiivne. Kui selle vibratsiooni kuidagi alla saaks, oleks täiesti arvestatav töövahend.
Ma mõtlen, et mul MTZ'l ja LTZ'l saab selle kõlina ka ainult teatud pööretevahemikus, kuid nad mõlemad on "anna kabiinis tervis ja lõpuks ka otsad ära" vibratsiooni tasemega (lumehelbekese vibratsioonitunnetusest lähtudes muidugi). Sellest lähtuvalt mõtlen, et kas üldse on mõtet rohkem vaeva näha t40 mootori vibratsiooni alla saamisega. LTZ'il sai tasakaalustatud staatiliselt hooratast ja sidurit aga kasu oli 0 või siis pigem negatiivne. Kui selle vibratsiooni kuidagi alla saaks, oleks täiesti arvestatav töövahend.