18-09-2022, 21:48 PM
On muudki kriitikat tulnud seoses hindamisega, siis panen paar mõtet kirja, mis seotud SELLE auto hindamisega. Kuna Gaz 69 on natuke tuttavam auto, siis mõned tähelepanekud viimaseks hinnatud eksemplarist. Pühakiri, ehk detailide kataloog netis on leitav SIIT.
Sõidukile on paigaltatud CT230E starter, mis kuulub Gaz 51/52 mootorile. Peaks olema CT20. Ploki kraan mootori küljel peaks olema ПС7 on aga ВС8-1, ilmselt jahutusradiaatoril sama, kuid pildilt ei näe. Süütepooli ja jagaja vahelisel kõrgepingejuhtmel peaks olema vahel takisti СЭ-01. Kõrgepingejuhtmed on originaalis lakitud tekstiilkattega, kuid ei saa välistada, et paigaldati millalgi ka kummikattega. Salongisoojenduse radiaatoril on originaalil sissetulekul 90kraadine põlv. Antud autol see puudub. Ilmselt on kasutatud radiaatorina Uaz tüüpi radiaatorit, mis mõõtudelt identne, kuid puudub põlv ja toruots lühike. Veepumba lõdvik peaks olema tekstiilkattega, antud tänapäevane võrguga voolik, sama karterituulutusega. Õlifiltrisse sissetulev toru peaks olema põlvega (detail 298458-П) ja õlifiter ise keeratud veel 90 kraadi vasakule. Elektrijuhtmed peaks olema tekstiilkattega, kuid antud juhul mingi kile/teip vist.
Aktil märgitud, et märgutulede asukohad valed (5.6.3). Kui võtta aluseks Gaz 69-68 ELEKTRISKEEM, siis märgutuled on õigetes kohtades.
Tuvastatud on, et vedrukammitsatel on vedruseibid vahel (5.3.3), mida olema ei peaks. Tegelikuses näitab kataloog vedruseibide olemasolu. Saan aru, et eksperdid ei tea kõike, kuid mingitele asjadele keskendumine ja teiste tähelepanuta jätmine tekitab kõrvalseisjatele küll kergelt tunde, et reeglid on kuidagi venivamad.
Kunagi vist Väravamehaanik pakkus ühes teises teemas välja, et üks võimalus oleks panna sõidukid avalikule hindamisele. Auto pildid on kas 2 nädalat või kuu üleval ja kõik saavad kommenteerida. Loomulikult teemasse ja viisakuse piirides. Peale seda arutatakse asi ekspertide poolt läbi ja kui mahub protsendi piiresse, siis väljastatakse akt. Edasikaebamise võimalus puudub. Lihtsalt välistaks analoogsed olukorrad, kus meie autonduse ajaloos masslevinud sõidukil isegi starter on vale ja aktil seda ei ole. Lihtsalt huvilisele tundub hetkel asi kuidagi imelik ja süvenedes asja on olnud mitmeid kordi selline "vau, tõsiselt või" tunne.
Ps. Kuna ei tunne auto omanikku ega eksperte, siis palun ärge pikka viha pidage.
Sõidukile on paigaltatud CT230E starter, mis kuulub Gaz 51/52 mootorile. Peaks olema CT20. Ploki kraan mootori küljel peaks olema ПС7 on aga ВС8-1, ilmselt jahutusradiaatoril sama, kuid pildilt ei näe. Süütepooli ja jagaja vahelisel kõrgepingejuhtmel peaks olema vahel takisti СЭ-01. Kõrgepingejuhtmed on originaalis lakitud tekstiilkattega, kuid ei saa välistada, et paigaldati millalgi ka kummikattega. Salongisoojenduse radiaatoril on originaalil sissetulekul 90kraadine põlv. Antud autol see puudub. Ilmselt on kasutatud radiaatorina Uaz tüüpi radiaatorit, mis mõõtudelt identne, kuid puudub põlv ja toruots lühike. Veepumba lõdvik peaks olema tekstiilkattega, antud tänapäevane võrguga voolik, sama karterituulutusega. Õlifiltrisse sissetulev toru peaks olema põlvega (detail 298458-П) ja õlifiter ise keeratud veel 90 kraadi vasakule. Elektrijuhtmed peaks olema tekstiilkattega, kuid antud juhul mingi kile/teip vist.
Aktil märgitud, et märgutulede asukohad valed (5.6.3). Kui võtta aluseks Gaz 69-68 ELEKTRISKEEM, siis märgutuled on õigetes kohtades.
Tuvastatud on, et vedrukammitsatel on vedruseibid vahel (5.3.3), mida olema ei peaks. Tegelikuses näitab kataloog vedruseibide olemasolu. Saan aru, et eksperdid ei tea kõike, kuid mingitele asjadele keskendumine ja teiste tähelepanuta jätmine tekitab kõrvalseisjatele küll kergelt tunde, et reeglid on kuidagi venivamad.
Kunagi vist Väravamehaanik pakkus ühes teises teemas välja, et üks võimalus oleks panna sõidukid avalikule hindamisele. Auto pildid on kas 2 nädalat või kuu üleval ja kõik saavad kommenteerida. Loomulikult teemasse ja viisakuse piirides. Peale seda arutatakse asi ekspertide poolt läbi ja kui mahub protsendi piiresse, siis väljastatakse akt. Edasikaebamise võimalus puudub. Lihtsalt välistaks analoogsed olukorrad, kus meie autonduse ajaloos masslevinud sõidukil isegi starter on vale ja aktil seda ei ole. Lihtsalt huvilisele tundub hetkel asi kuidagi imelik ja süvenedes asja on olnud mitmeid kordi selline "vau, tõsiselt või" tunne.
Ps. Kuna ei tunne auto omanikku ega eksperte, siis palun ärge pikka viha pidage.