19-09-2022, 10:02 AM
Kaasfoorumlaste sturmbannführer, ZIL 131 ja Külahull kommentaarid on vastamist väärt. Need on edastatud hindajatele ning vastused saavad antud.
Üldises plaanis tuletan meelde, et meie pisikesel maal elab vaid 1,3 miljonit inimest võrreldes kogu maailmas elava ca 8 miljardiga. Kõik Eesti inimesed ei ole ka vanatehnikaharrastajad, rääkimata sellest, et kõik harrastajad oleksid spetsialistid. Vanasõidukite hindamine on nišitoode, inimesi selle tegemiseks on keeruline leida ning hindajadki on inimesed. Osa kõrvalekaldeid originaalsusest jääb märkamata teadmatusest, osa tähelepanematusest. Väga sageli on aga olukord selline, kus ei olegi võimalik tuvastada, kas tegemist on üldse kõrvalekaldega originaalsusest. Iga sõidukit, iga aastakäiku paraku viimase poldini ei saagi tunda. Seetõttu tuleb langetada kompromisse, mis mõnikord tähendab, et mõni kõrvalekalle jääb üles tähendamata ja mõni originaalne detail hoopis veaks loetud.
Esimese sammuna püüame selgeks teha, kas etteheited hindajatele on asjakohased. Kui jah, siis täname tähelepanu juhtimise eest ja püüame edaspidi paremini.
Konstruktiivne kriitika on igal juhul teretulnud ning parandab hindamiste kvaliteeti. Hindajate nimekiri ei ole ka lukus. Kui keegi tunneb, et tal on olemasolevate hindajatega samaväärsed teadmised ja oskused, siis on kandideerimine oodatud. Hindaja ei pea olema ühegi klubi liige, kuid hindajate nimekirja saab vaid klubide heakskiidul. Heakskiidu saamiseks tuleb ennast näidata ja saavutada respekt vanatehnikaringkonnas. Kord aastas toimub nö "ekspertide õppepäev", kuhu on oodatud ka muud huvilised. Sel aastal novembri lõpus. Kui on huvi, siis andke teada Tiit Taltsile, kes tegeleb osavõtjate registreerimisega. Kui ruum mahutab, siis on oodatud ka klubidesse organiseerumata huvilised. Klubide liikmed saavad oma osavõtust teatada läbi oma klubi.
Halvim tagasiside on tagasiside puudumine. Ükskõik, kellel on õigus ja kas üldse keegi on eksinud. Diskussioon on oluline. Aitäh selle eest.
Üldises plaanis tuletan meelde, et meie pisikesel maal elab vaid 1,3 miljonit inimest võrreldes kogu maailmas elava ca 8 miljardiga. Kõik Eesti inimesed ei ole ka vanatehnikaharrastajad, rääkimata sellest, et kõik harrastajad oleksid spetsialistid. Vanasõidukite hindamine on nišitoode, inimesi selle tegemiseks on keeruline leida ning hindajadki on inimesed. Osa kõrvalekaldeid originaalsusest jääb märkamata teadmatusest, osa tähelepanematusest. Väga sageli on aga olukord selline, kus ei olegi võimalik tuvastada, kas tegemist on üldse kõrvalekaldega originaalsusest. Iga sõidukit, iga aastakäiku paraku viimase poldini ei saagi tunda. Seetõttu tuleb langetada kompromisse, mis mõnikord tähendab, et mõni kõrvalekalle jääb üles tähendamata ja mõni originaalne detail hoopis veaks loetud.
Esimese sammuna püüame selgeks teha, kas etteheited hindajatele on asjakohased. Kui jah, siis täname tähelepanu juhtimise eest ja püüame edaspidi paremini.
Konstruktiivne kriitika on igal juhul teretulnud ning parandab hindamiste kvaliteeti. Hindajate nimekiri ei ole ka lukus. Kui keegi tunneb, et tal on olemasolevate hindajatega samaväärsed teadmised ja oskused, siis on kandideerimine oodatud. Hindaja ei pea olema ühegi klubi liige, kuid hindajate nimekirja saab vaid klubide heakskiidul. Heakskiidu saamiseks tuleb ennast näidata ja saavutada respekt vanatehnikaringkonnas. Kord aastas toimub nö "ekspertide õppepäev", kuhu on oodatud ka muud huvilised. Sel aastal novembri lõpus. Kui on huvi, siis andke teada Tiit Taltsile, kes tegeleb osavõtjate registreerimisega. Kui ruum mahutab, siis on oodatud ka klubidesse organiseerumata huvilised. Klubide liikmed saavad oma osavõtust teatada läbi oma klubi.
Halvim tagasiside on tagasiside puudumine. Ükskõik, kellel on õigus ja kas üldse keegi on eksinud. Diskussioon on oluline. Aitäh selle eest.