21-09-2022, 22:17 PM
Tere, Siim!
Starteri kohta mainin niipaju, et kui panna kaks starterit kõrvuti, siis CT20 on oluliselt väiksem. CT230E on ca 4cm pikem ja läbimõõt ka umbes 3-4cm rohkem. Kaaned ei ole kindlasti vahetatavad.
Lõdvikud on ühesugused originaalis. Üks pikem jupp mootorist radiaatorisse ja 2 lühemat juppi kolmikusse. Antud juhul on sellel sõidukil mootorist väljuv lõdvik õige tegumoega, kuid lühike ei.
Vedruseibid on küll aktis kirjas, kuid ei peaks olema. Kataloogi lk 88, joonis 46 ja detail 47 on vedruseib, mis peaks käima vedrukammitsa mutri alla. Seega peaks kõik õieti olema kui see seib sealt leidub.
Massijuhe mootori ja kere vahel ka puudub, see ununes ära.
Kui eksperdid arutavad asja, siis ehk on kasutusel paremat pildimaterjali esisillast, sest otsakorgi järgi otsustades tundub esisild jäävat enne 68a, millal toimus mudeliuuendus ja mudelitähiseks sai Gaz 69-68. Sellel ajal vahetusid ka sillad Uaz 469 omade vastu.
Eestis on väga pädevaid eksperte antud sõiduki alal, kes võivad une pealt rääkida detailidest seibi täpsusega. On netis ka palju pildimaterjali nii renoveeritud, kui ka säilinud sõidukite kohta.
Varasemast ajast ongi absoluutselt kõik vead ja kõrvalekalded kirjas, kui akte vaadata ja mingit hinnaalandust ei ole tehtud. Mis iseenesest ongi hea ja tõstab taset, sest kohati on lipp ikka väga kõrgele tõstetud ja Eesti must number ju tituleeritud ilmselt maailma karmimaks. Lihtsalt seda autot vaadates tundub küll, et luuakse pretsedent kas reeglite olulise lõdvendamise või akti tühistamise ja uuesti hindamise suunas.
Starteri kohta mainin niipaju, et kui panna kaks starterit kõrvuti, siis CT20 on oluliselt väiksem. CT230E on ca 4cm pikem ja läbimõõt ka umbes 3-4cm rohkem. Kaaned ei ole kindlasti vahetatavad.
Lõdvikud on ühesugused originaalis. Üks pikem jupp mootorist radiaatorisse ja 2 lühemat juppi kolmikusse. Antud juhul on sellel sõidukil mootorist väljuv lõdvik õige tegumoega, kuid lühike ei.
Vedruseibid on küll aktis kirjas, kuid ei peaks olema. Kataloogi lk 88, joonis 46 ja detail 47 on vedruseib, mis peaks käima vedrukammitsa mutri alla. Seega peaks kõik õieti olema kui see seib sealt leidub.
Massijuhe mootori ja kere vahel ka puudub, see ununes ära.
Kui eksperdid arutavad asja, siis ehk on kasutusel paremat pildimaterjali esisillast, sest otsakorgi järgi otsustades tundub esisild jäävat enne 68a, millal toimus mudeliuuendus ja mudelitähiseks sai Gaz 69-68. Sellel ajal vahetusid ka sillad Uaz 469 omade vastu.
Eestis on väga pädevaid eksperte antud sõiduki alal, kes võivad une pealt rääkida detailidest seibi täpsusega. On netis ka palju pildimaterjali nii renoveeritud, kui ka säilinud sõidukite kohta.
Varasemast ajast ongi absoluutselt kõik vead ja kõrvalekalded kirjas, kui akte vaadata ja mingit hinnaalandust ei ole tehtud. Mis iseenesest ongi hea ja tõstab taset, sest kohati on lipp ikka väga kõrgele tõstetud ja Eesti must number ju tituleeritud ilmselt maailma karmimaks. Lihtsalt seda autot vaadates tundub küll, et luuakse pretsedent kas reeglite olulise lõdvendamise või akti tühistamise ja uuesti hindamise suunas.