17-10-2022, 11:35 AM
Selle auto ehitamisel ilmnevad auto ehituse ajaloo igasugused hälbed ja parema lahenduse otsingud. Näiteks puudub autol üldse soojendus. Selline limusiin ja soojendust pole.
Tõeline hobukaless. Kuidas siis vältida esiklaasi tuhmumist hingeõhuga. GAZ M1 on selleks vändaga pööratavad õhutusaknad. Paljudel autodel on esiklaasid hingedel nagu GAZ A-l,
Buick/L-1 l on süsteem, mida pole enne kusagil näinud/ kohanud. Nimelt on sirmi sees väikesed reduktorid, mille abil saab esiklaasi natuke üles poole tõsta, et tuul läbi käiks.
Selle süsteemi mõtekus küll uskumatult naiivne. Esiklaas ju muutub uduseks kõige rohkem vihmase ilmaga. Panen paar pilti sellest süsteemist. Esiklaasi kohal siis käepide, mida keerutades saab klaasi umbes tolli jagu tõsta.
Tõeline hobukaless. Kuidas siis vältida esiklaasi tuhmumist hingeõhuga. GAZ M1 on selleks vändaga pööratavad õhutusaknad. Paljudel autodel on esiklaasid hingedel nagu GAZ A-l,
Buick/L-1 l on süsteem, mida pole enne kusagil näinud/ kohanud. Nimelt on sirmi sees väikesed reduktorid, mille abil saab esiklaasi natuke üles poole tõsta, et tuul läbi käiks.
Selle süsteemi mõtekus küll uskumatult naiivne. Esiklaas ju muutub uduseks kõige rohkem vihmase ilmaga. Panen paar pilti sellest süsteemist. Esiklaasi kohal siis käepide, mida keerutades saab klaasi umbes tolli jagu tõsta.