09-11-2022, 01:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2022, 01:16 AM ja muutjaks oli Sax.)
Sellele ühesuuna klapist tulevale plasttorule paned solenoidiga (või kasvõi käsitsi avatava) kraani otsa ja saadki peale kompressori seiskumist peas oleva vasturõhu maha lasta (lihtsaks eluks on mõtekas teha väike automaatika). Peale komprssori seiskumist avatakse automaatselt tühjendus elekti-kraan. (sama asja teeb "punase nupuga karp" mehaaniliselt, aga nagu ma aru saan, siis selle töökindlust ei usalda?) Kui see seiskumisautomaatika on valmis tehtud, siis on veel kaval üks solenoidkraan panna näiteks 2sek avama paagi alumist väljavõtet. (peale iga seiskumist lastakse väike "purts" paagist kondentsi ka välja).
Kui tarvitatav elektri kraan liiga "tootlik" on, saab teda "vaiksemaks" teha sobiliku seibi otsa istutamisega. (poole tollise ava paugust lahtitegemine võib kaunis häälekas olla ja väljuva löga pilv muidu laeni käia)
220-ga juhitavaid kraane vedeleb praktiliselt "iga kapsalehe" all.
on ka 12V jne (kogu veoauto õhumajandus kasutab 24 voldiseid õhuklappe)
Kaubandusest on võimalik saada suht kompaktseid kraane, mille otsas on juba oma mikroskoopiline kontroller, kus saab programmeerida kraani avamis aja ja muud parameetrid.
(aga nende eest on vaja juba raha maksta)
Kui tarvitatav elektri kraan liiga "tootlik" on, saab teda "vaiksemaks" teha sobiliku seibi otsa istutamisega. (poole tollise ava paugust lahtitegemine võib kaunis häälekas olla ja väljuva löga pilv muidu laeni käia)
220-ga juhitavaid kraane vedeleb praktiliselt "iga kapsalehe" all.
on ka 12V jne (kogu veoauto õhumajandus kasutab 24 voldiseid õhuklappe)
Kaubandusest on võimalik saada suht kompaktseid kraane, mille otsas on juba oma mikroskoopiline kontroller, kus saab programmeerida kraani avamis aja ja muud parameetrid.
(aga nende eest on vaja juba raha maksta)