24-11-2022, 22:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2022, 22:24 PM ja muutjaks oli meli666.)
Esilaaduri külge kinnituv sahk pressibki esirattaid kergemini teelt kõrvale. Sest seal on arvestatavalt pikem jõuõlg mängus, kui näiteks esirippsüsteemi külge kinnituv.
Teedevalitsuse Valtra ja Belarusi lumetõukamist võrrelda eriti ei saa ju. Suurim erinevus juba masside vahes.
Seal Youtube videos pusib Belarus ju seisnud, kinnivajunud niiöelda eelmise tõukamise valli osaliselt. Kui veel sula ka vahepeal olnud, siis...
Ehk siis massi ikka ei ole, siis nii ongi.
Aga asi nüüd Belarusi kohalt kohe mitte lootusetu ka ei ole. Saab lume tõugatud küll, kui väheke mõelda ka ja mitte proovida tuimalt pressida.
Üks väga kõva haarde parandaja on ikka jääketid. Omast kogemusest. Ulme, kui palju need juurde annavad.
Sahk ise ka mõjutab jõuvajadust kindlasti. Kas on mingi suvaline niiöelda sirge plaat või siis inseneeria baasil loodud õige hõlma kumerusega, mis lume kenasti rulluma paneb.
Eks ketid ja õige sahk maksa raha. Tähtsam oleks ehk ketid isegi, need aitavad ka muudel töödel talvel. Sahk võib ka tavalisem olla, kodutee lükkab ikka lahti.
Teedevalitsuse Valtra ja Belarusi lumetõukamist võrrelda eriti ei saa ju. Suurim erinevus juba masside vahes.
Seal Youtube videos pusib Belarus ju seisnud, kinnivajunud niiöelda eelmise tõukamise valli osaliselt. Kui veel sula ka vahepeal olnud, siis...
Ehk siis massi ikka ei ole, siis nii ongi.
Aga asi nüüd Belarusi kohalt kohe mitte lootusetu ka ei ole. Saab lume tõugatud küll, kui väheke mõelda ka ja mitte proovida tuimalt pressida.
Üks väga kõva haarde parandaja on ikka jääketid. Omast kogemusest. Ulme, kui palju need juurde annavad.
Sahk ise ka mõjutab jõuvajadust kindlasti. Kas on mingi suvaline niiöelda sirge plaat või siis inseneeria baasil loodud õige hõlma kumerusega, mis lume kenasti rulluma paneb.
Eks ketid ja õige sahk maksa raha. Tähtsam oleks ehk ketid isegi, need aitavad ka muudel töödel talvel. Sahk võib ka tavalisem olla, kodutee lükkab ikka lahti.