11-12-2022, 23:40 PM
DKW NZ kasutas kataloogi kohaselt kahte tagatule tüüpi. Seda siis nö esimeses põlvkonnas ehk 1938 kuni 1943. Sõja ajal ning mudelil DKW NZ 350-1 võid kasutada ka erinevaid muid variante. Igatahes DKW Ersatzteil-Liste 58 annab kataloogipõhisena sellised tagatuled.
Neist number 08922 oli kasutusel mudelil NZ 250 ja number 08876 mudelil NZ 350
Ehitatava ratta küljes on selline, millel tselluloidist punane klaas tuhmunud ja ühe praoga.
Seest tuli välja selline pilt (plastikkattega juhe on juba eemaldatud)
Aga peaks olema selline. See tähendab, et säilinud on vaid pirni hoidik ning nii pirnihoidiku kui lambi pealmise katte kinnitusraud on kadunud.
Kokkupanduna näeb väljastpoolt välja selline.
Poritiiva all olev raud võimaldab lambi katte paigaldamist selliselt, et ei pea määrdunud poritiva all mutreid poldi otsa keerama. Vana kinnitusraua jäljed olid poritiiva värvi sees veel näha, kuid alles teda enam polnud. See tagavaraosana kasutatud raud on kunagi ammusel ajal väga korrodeerununa kuskilt kastinurgast silma jäänud ning kulus nüüd marjaks ära.
Neist number 08922 oli kasutusel mudelil NZ 250 ja number 08876 mudelil NZ 350
Ehitatava ratta küljes on selline, millel tselluloidist punane klaas tuhmunud ja ühe praoga.
Seest tuli välja selline pilt (plastikkattega juhe on juba eemaldatud)
Aga peaks olema selline. See tähendab, et säilinud on vaid pirni hoidik ning nii pirnihoidiku kui lambi pealmise katte kinnitusraud on kadunud.
Kokkupanduna näeb väljastpoolt välja selline.
Poritiiva all olev raud võimaldab lambi katte paigaldamist selliselt, et ei pea määrdunud poritiva all mutreid poldi otsa keerama. Vana kinnitusraua jäljed olid poritiiva värvi sees veel näha, kuid alles teda enam polnud. See tagavaraosana kasutatud raud on kunagi ammusel ajal väga korrodeerununa kuskilt kastinurgast silma jäänud ning kulus nüüd marjaks ära.