26-12-2022, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2022, 23:11 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(26-12-2022, 18:39 PM)kass Kirjutas:(24-12-2022, 16:41 PM)spitfire Kirjutas:(22-12-2022, 13:37 PM)indreksirk Kirjutas: Jagan leitud originaalpilte, kus silinder on hõbedane.
1937. aasta müügikataloog
1938. aasta müügikataloog
1937 ja 1938 aasta kataloogi pildid on identsed, ratta kodarate asetuse järgi on hea võrrelda.
Salute!
Pole üldse minu asi ja seda on ka siin teemas mõista antud, aga vakt on selline, et esimesed DKW NZ mudelid tulid ikkagi välja 1938 aasta 4-s kvartalis, kui ma väga ei eksi? 1937 avaldati edasimüüjate jaoks brožüürid (või kuidas me ka siin maarahva keeles neid püüame tõlkida) ja ka 1938 enne NZ mudeli turule paiskamist tuli veel üks reklaamtrükis, ilmselt samade piltidega, kui 1937...
Mida ma selle kirjutisega tahan öelda, seda ma ise ka enam ei tea, aga kui me tahame olla tõsised vanatehnikaspetsialistid, harrastajad, taastajad ja maietemis veel, siis postitatud reklaamposterite piltide järgi me võime otsustada, et ka esihargi vedrud on "hõbedast värvi", st oletatavalt kroomitud. Siit küsimus - kas keegi siinsest tarkade klubist on näinud DKW NZ mudelitel kroomitud esihargi vedru???
tervitades, Priit
Seda, et uue mudeli esmased postrid või reklaamtrükised ei vasta täpilt lõpp produktile on tegelt ka varem mitmel juhul täheldatud. Enne sõjaaegse kraami värvilised reklaamid on enamasti kunstniku maalitud, keeruline on arvata kuidas see tehniliselt teostati, aga pildid on väga detailsed, korduvatel ja sarnastel piltidel on läiked samadel kohtadel. Arvata võib, et aeg surub takka ja enne kui postril on värv kuivanud tehakse veel viimase minuti muudatusi. Ei kujuta ette kui pikk oli tollane protsess pildi pintseldamisest kuni prindini. Teine tähelepanek, et tihti ei ole trükisel mingit daatumit millal see on välja antud.