28-01-2023, 23:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2023, 23:05 PM ja muutjaks oli nastik.)
Kuna laps jäi haigeks siis ei saanudki täna teise Eesti otsa võistlustele sõita vaid võtsime hoopis Sorento kastivahetuse ette. Õnnestus isegi kasutada tõstukiga töökoda, mis kergendas seda tööd oluliselt.
Kokkuvõttes 6 tundi kahekesi tegutsemist, millest esimesed 2 eemaldasime salongist käigukangi kaant. Induktsioonile need poldid ei allunud ja hoolimata meeletust soojendamisest fööniga õnnestus väikse löögiga mutrikeerajaga 2tk kuuest ära murda. Ülejäänud osa läks libedamalt.
Igatahes tehtud sai ja kuigi välimuselt ei olnud kastid päris identsed siis nelivedu hakkas tööle.
Kokkuvõttes 6 tundi kahekesi tegutsemist, millest esimesed 2 eemaldasime salongist käigukangi kaant. Induktsioonile need poldid ei allunud ja hoolimata meeletust soojendamisest fööniga õnnestus väikse löögiga mutrikeerajaga 2tk kuuest ära murda. Ülejäänud osa läks libedamalt.
Igatahes tehtud sai ja kuigi välimuselt ei olnud kastid päris identsed siis nelivedu hakkas tööle.