31-01-2023, 22:50 PM
Kui Vikipeediat ja Drive2.ru foorumit uskuda, siis läks Mzma 408 toodangust üle poole eksporti. Suurim ekspordipartner oli Soome. Avtoexport´l diil, et vahetusautod tulevad tagasi N.Liitu. Netis tuulates leiab päris palju infot.
Kerenumber on 134827.
Minu kätte jõudnud asjal on tehtud enne salongist väljumist korrosioonitõrje. See tehtud raudpolt Soomes, sest venelased ei suuda siiamaani korralikku korrosioonitõrjet tehases teha. Kogu põhi käidud üle ja uste seest on midagi välja valgunud tuulutusavade kaudu. Ainuke rooste,mida olen suutnud leida, on "Elite" kirja all.
C-piilari rest oli butafooria, ehk iluvidin lihtsalt. Alles oli Retrodetal´is paar müüa, kuid kuna minu omale polnud pandud, siis ei hakanud ka eraldi paigaldama. Niipalju, kui lugenud olen, siis ei ole mingit loogikat nendel piilari restidel, kui ka uste alumistel liistudel. Võib-olla sai lisaraha eest, kuid venelaste arvates riputati need külge olemasolul ekspordi autodele. Kui laos polnud, siis tuli ilma. Tehases olla iga kuu viidud läbi mingeid uuendusi ja seis suht kaootiline, et mis ikkagi oli ja mis ei. Soomes müüdavatel Elite mudelitel oli küll ees 4 tuld aastani 69 lõpp ja need paigaldati Konelas lääne omad. Olen kuulnud, et on olnud ka "Lucas" ja "Bosch" elemente. Sellel autol on "Autorouche" omad. Lisaraha eest sai raadio ja antenni, kuid sellel need puuduvad, seega saab kuulata kaunist mootori häält sõites.
Salongi plastid on nõrk koht, mis päikese käes hapraks muutub ja lagunema kipub. Piltidel on veel vanad kuivikud küljes, kuid salongiplastidest sai vahetatud suunatulelüliti korpus ja roolisamba käigukangi kate, mis suunatulelüliti all. Armatuuri resti kõrval olevad kahe kangikese otsad ka. Muu originaal.
Piduritega mingi anomaalia, mis mulle siiamaani pähe ei mahu. Sai vahetatud kõik töösilindrid ja õhutatud. Pedaal hakkab pidama teisel vajutusel ja paremaks ei lähe. Jätsin asja sinnapaika, et kevadel tegelen edasi. Peapumba õlinõu oli 3/4 osas täis, ehk ca 100ml. Mitu nädalat seisis sama tase, ühel hetkel nõu tühi. Ronin lambiga auto alla, et kus loik siis on-kõik kuiv. Kisun rattad alt ja trumlid maha, ei midagi. Torud kuivad, kõik ok. Ronin lambiga armatuuri alla, et ehk salongi jooksnud peapumbast, ei midagi. Kõik kuiv ja ilus. Auto kallal keegi käinud ei ole ja kui kellelgi häid ideid, et kuhu saab kaduda piduriõli, siis kuulan huviga.
Stange saladus lahenes lähemal uurimisel, et miks on vahetatud. Auto telgjoonest vähe paremale on paneelide ühenduskohas õrn muljumine. Suht raskesti märgatav. Ilmselt on stange oma tööd korralikult teinud ja vahetusse läinud. Auto aktiivse kasutusea ajal see juhtunud ei ole, sest märget sellest ei ole. Vahetatud on varasemalt ainult sidur koos korviga, mille kohta on arve olemas. Selle autoga on keskmisest kõvem sidurdaja sõitnud, sest ka praeguse korvi laagril oli kuumenemise jälgi. Korvipoolne laager ja survelaager koos kettaga läksid uued, korv jäi vana, kuna tööpind korralik. "Konnatamise" põhjus leidus sidurikäppade reguleerimispoltides, mille mutrid olid lihtsalt põhja kinni keeratud. Peale siduri reguleerimist hoorattale kinnitatuna, probleem kadus ja paigalt minemine sujuv.
Juhul, kui kellegi on korralikku 2-osalist stanget, mida saaks külge riputada, siis pakkumised teretulnud!
Kerenumber on 134827.
Minu kätte jõudnud asjal on tehtud enne salongist väljumist korrosioonitõrje. See tehtud raudpolt Soomes, sest venelased ei suuda siiamaani korralikku korrosioonitõrjet tehases teha. Kogu põhi käidud üle ja uste seest on midagi välja valgunud tuulutusavade kaudu. Ainuke rooste,mida olen suutnud leida, on "Elite" kirja all.
C-piilari rest oli butafooria, ehk iluvidin lihtsalt. Alles oli Retrodetal´is paar müüa, kuid kuna minu omale polnud pandud, siis ei hakanud ka eraldi paigaldama. Niipalju, kui lugenud olen, siis ei ole mingit loogikat nendel piilari restidel, kui ka uste alumistel liistudel. Võib-olla sai lisaraha eest, kuid venelaste arvates riputati need külge olemasolul ekspordi autodele. Kui laos polnud, siis tuli ilma. Tehases olla iga kuu viidud läbi mingeid uuendusi ja seis suht kaootiline, et mis ikkagi oli ja mis ei. Soomes müüdavatel Elite mudelitel oli küll ees 4 tuld aastani 69 lõpp ja need paigaldati Konelas lääne omad. Olen kuulnud, et on olnud ka "Lucas" ja "Bosch" elemente. Sellel autol on "Autorouche" omad. Lisaraha eest sai raadio ja antenni, kuid sellel need puuduvad, seega saab kuulata kaunist mootori häält sõites.
Salongi plastid on nõrk koht, mis päikese käes hapraks muutub ja lagunema kipub. Piltidel on veel vanad kuivikud küljes, kuid salongiplastidest sai vahetatud suunatulelüliti korpus ja roolisamba käigukangi kate, mis suunatulelüliti all. Armatuuri resti kõrval olevad kahe kangikese otsad ka. Muu originaal.
Piduritega mingi anomaalia, mis mulle siiamaani pähe ei mahu. Sai vahetatud kõik töösilindrid ja õhutatud. Pedaal hakkab pidama teisel vajutusel ja paremaks ei lähe. Jätsin asja sinnapaika, et kevadel tegelen edasi. Peapumba õlinõu oli 3/4 osas täis, ehk ca 100ml. Mitu nädalat seisis sama tase, ühel hetkel nõu tühi. Ronin lambiga auto alla, et kus loik siis on-kõik kuiv. Kisun rattad alt ja trumlid maha, ei midagi. Torud kuivad, kõik ok. Ronin lambiga armatuuri alla, et ehk salongi jooksnud peapumbast, ei midagi. Kõik kuiv ja ilus. Auto kallal keegi käinud ei ole ja kui kellelgi häid ideid, et kuhu saab kaduda piduriõli, siis kuulan huviga.
Stange saladus lahenes lähemal uurimisel, et miks on vahetatud. Auto telgjoonest vähe paremale on paneelide ühenduskohas õrn muljumine. Suht raskesti märgatav. Ilmselt on stange oma tööd korralikult teinud ja vahetusse läinud. Auto aktiivse kasutusea ajal see juhtunud ei ole, sest märget sellest ei ole. Vahetatud on varasemalt ainult sidur koos korviga, mille kohta on arve olemas. Selle autoga on keskmisest kõvem sidurdaja sõitnud, sest ka praeguse korvi laagril oli kuumenemise jälgi. Korvipoolne laager ja survelaager koos kettaga läksid uued, korv jäi vana, kuna tööpind korralik. "Konnatamise" põhjus leidus sidurikäppade reguleerimispoltides, mille mutrid olid lihtsalt põhja kinni keeratud. Peale siduri reguleerimist hoorattale kinnitatuna, probleem kadus ja paigalt minemine sujuv.
Juhul, kui kellegi on korralikku 2-osalist stanget, mida saaks külge riputada, siis pakkumised teretulnud!