01-02-2023, 00:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2023, 00:50 AM ja muutjaks oli zazik.)
(01-02-2023, 00:40 AM)Külahull Kirjutas:(31-01-2023, 23:56 PM)TeeTL Kirjutas: Super säilivus ikkagi masinal, sellist on vist kohe kordades toredam kapitaalremontidaMaaletooja paigaldatud. Tehases olid tagapaneelil vaid tagurdustuled. Konela 408 on olnud ka tavalised helkurid.
Huvitav, kas tagumised punased lisareflektorid olid ka maaletooja poolt külgekombineeritud või varieerusid tehases ?
Meil kunagi pesitsenud Elitel olid nad pisut teises asupaigas. Kere seerianumber 177701, tootmisaeg võis olla 1967 lõpuosas, sest hooldusraamatu järgi on käinud 6000km läbivaatusel ühes väikses Rootsi linnas 20.03.1968.
Kahjuks ma ei mäleta oma nooruspõlves läbinäritud Moskvitši kohta palju, aga tollel igatahes neid helkureid ei olnud. Auto oli (dokumentides)1968. ja originaalis 1500-se mootoriga (seda mäletan birka pealt kindlasti, kas ka mudelinimi "412" oli, ei julge kindlalt väita) ja Soome müüdud (tagasi tuli vist 1990-date algul). Käigud olid roolisambal. Ees neli tuld ja taga "Elite" embleem.