01-02-2023, 00:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2023, 01:09 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(31-01-2023, 22:50 PM)Külahull Kirjutas: ....Kerenumbri järgi pakuks tootmiskuupäevaks 9. jaanuar 1967, selle auto lähisugulaste järgi pakuks mootorinumbriks 168976 ja raaminumbriks 129998. Võib ka teada anda, et kui lähedal on tuletatud numbrid reaalsusele, siis saaksin infot, et kas enda tehtud andmebaas on pädev puuduvate numbri(te) ligikaudseks määrmiseks või mitte.
Kerenumber on 134827.
...
C-piilari rest oli butafooria, ehk iluvidin lihtsalt. Alles oli Retrodetal´is paar müüa, kuid kuna minu omale polnud pandud, siis ei hakanud ka eraldi paigaldama. Niipalju, kui lugenud olen, siis ei ole mingit loogikat nendel piilari restidel, kui ka uste alumistel liistudel...
Toon siia välja ka antud auto mulle teadaolevad mõlema poole lähisugulased, teemaalusest uuem eesti auto 135AAN (kere nr. 135975), foto pärit Renno Jeerlandi galeriist:
Teise poole (vanem lähisugulane) kerenumbriga 134289 kunagisest müügikuulutusest kuskilt vene saidilt:
Restide all pidasin tegelikult silmas neid, millele tulevikus gabariittuli külge tuli. Siin näide antud plekkdetailide olemasolust juba 1966. aastal kerenumbriga 94652: Link
Samuti on antud plekk olemas üleval 135AAN puhul, küll aga on siia hiljem ise ka gabariidid juurde lisatud. Nüüd hakkasin seda plekki täpsemalt uurima ja tegelikult puuduvad need väga paljudel 1966-1968 aasta 408satel ja osadel jälle on. Pigem puuduvad 4-tulelistel eksport versioonidel (sh. ülal 134289) ja pigem on olemas kodumaisele turule mõeldud 2-tulelistel masinatel. Küll aga raudkindlat süsteemi ei paista olevat.
Aga teemaaluse auto juurde tagasi tulles on selle puhul veel väga huvitav ka süüteluku lahendus. Olen sellist asja varem näinud ainult A062 puhul: Link Selle puhul on kirjas, et tegu omaaegse Konela tuuninguga. A062 puhu on originaalne süütelukk ka veel dubleerima jäänud. Küll aga võrreldes A062ga on teemaalusele autole külge saanud Konela poolse elektrisüsteemi tuuningu või hilisema remondi käigus 412 vahelduvvoolu generaator. A062 puhul on küljes tehase kataloogi järgne 408 alalisvoolu generaator.
Aga auto säilivus on muidugi super!