01-02-2023, 14:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2023, 15:04 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(01-02-2023, 14:45 PM)Mossemees Kirjutas: Huvitav, kas diiselversioonid olid siis nii palju odavamad, et meremehed neid tõid? Muud loogikat nagu ei näe. Milleks tuua omale auto, millele isegi kütust legaalsel teel osta ei saa, rääkimata siis veel mootori varuosadest, mida ei oleks saanud siinmail isegi mitte mustalt turult ükskõik kui suure raha eest? Või oli point pigem selles, et sõidetakse diisliga, nii kaua kui see kestab ja kui lõpuks ära kooleb, läheb tavamootor asemele?Tõenäoliselt üks sellise saatusega auto on hiljuti müügis olnud, numbrimärk 154BYN: Link
Tehase andmesildil (vt. pilti) on mootorinumbri kohapeal tühi koht justkui oleks tehasest tulnud ilma (408) mootorita. Tänapäevaks oli juba 408 mootor peale pandud. Tõenäoliselt oli siingi algselt edasimüüja poolt paigaldatud diisel peal.
Varuosa kerena alustamine on siinkohal vähem tõenäoline kuna mulle on jäänud mulje, et eri kompleksuses varuosa keresid tehti pigem Iž tehases.