01-02-2023, 15:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2023, 15:18 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Tiblakeelne Wiki just nii väidabki, et Mossed läksid Brüsselisse Scaldia-Volga S.A.'sse ilma mootorita!
Miks toodi? Kindlasti hind ja see, et makse ega muid probleeme ei olnud taasimpordil. Muudel olid mingid maksud peal aga vaat enam ei "mäleta" et mis ja palju! See mootori tagasivahetus oli siin ju kukepea! Minu kunagisel Rallye'l oli ju katel 412 vastu vahetatud, mis oli ka lihtne optsioon palju parem auto saada.
Aga diislit oli "navaalom" ka sel ajal ja seda just meremeestel! Päevatankist tuli peale separaatorit puhas kraam, KÕIK kalalaevandus kalurikolhoosidest Ookeanini evis ohjeldamatult puhast diislit, RONGID sõitsid diislil ja muidugi militaarkaltsakad punaarmeest, kes kõike müüsid suisa viina eest tsisternidega. Lihtsalt sa ei saanud diislit ausalt bensujaamast... aga mida sel ajal üldse ausalt sai???
Põnev oleks teada aga, kui palju vanemat venda 407 Dieselit Eestisse üldse jõudis, kui jõudis? Perkins P4C 99CID diisel oli juba siis kergekujuline paadiankur. Samas oli see 43Hj Perkinsi seeria hea ühtlase käigu motorina genekatest ja traktoritest paatide ja purjekateni. Hiljem oli see sama disain 4-107 ja marineeritud 4-108 millega on sadu tunde koos veedetud ja keset merd sinna sissegi vaadatud
Aga Mossede üüratu "kiirendus" 38 sekki sajani, KUI see üldse saavutati sest 110km/h oli tippkiirus...
Miks toodi? Kindlasti hind ja see, et makse ega muid probleeme ei olnud taasimpordil. Muudel olid mingid maksud peal aga vaat enam ei "mäleta" et mis ja palju! See mootori tagasivahetus oli siin ju kukepea! Minu kunagisel Rallye'l oli ju katel 412 vastu vahetatud, mis oli ka lihtne optsioon palju parem auto saada.
Aga diislit oli "navaalom" ka sel ajal ja seda just meremeestel! Päevatankist tuli peale separaatorit puhas kraam, KÕIK kalalaevandus kalurikolhoosidest Ookeanini evis ohjeldamatult puhast diislit, RONGID sõitsid diislil ja muidugi militaarkaltsakad punaarmeest, kes kõike müüsid suisa viina eest tsisternidega. Lihtsalt sa ei saanud diislit ausalt bensujaamast... aga mida sel ajal üldse ausalt sai???
Põnev oleks teada aga, kui palju vanemat venda 407 Dieselit Eestisse üldse jõudis, kui jõudis? Perkins P4C 99CID diisel oli juba siis kergekujuline paadiankur. Samas oli see 43Hj Perkinsi seeria hea ühtlase käigu motorina genekatest ja traktoritest paatide ja purjekateni. Hiljem oli see sama disain 4-107 ja marineeritud 4-108 millega on sadu tunde koos veedetud ja keset merd sinna sissegi vaadatud

Aga Mossede üüratu "kiirendus" 38 sekki sajani, KUI see üldse saavutati sest 110km/h oli tippkiirus...