04-02-2023, 11:22 AM
1937. aastal viisid eksperdid läbi analüüsi erinevat tüüpi kallurautode olemasolevate konstruktsioonide kohta, millest enamik töötati välja ja toodeti NSV Liidus. Parameetrite ja omaduste koguarvu järgi saavutas GAZ S1 kahekümne kahe kujunduse seas viienda koha (67%). Suure ülekaaluga saavutas esikoha Zilberglit-süsteemi inertsiaalkallur (87%). Teise koha sai Vassiljevi liigendkallur (77%). GAZ-S1 vaieldamatud eelised olid selle maksumus ja täieliku mahalaadimise kiirus (vähem kui 1 minut), konstruktsiooni tugevus. Kuid töö lihtsuse, maha- ja pealelaadimise lihtsuse, töötamise, kasti kaldenurga ja kallutusmehhanismi raskuse osas ei olnud kallur kaugeltki liider.
Autode GAZ-S1 / 410 tootmine, ühikud
1935-6
1936-137
1937 - 689
1938-974
1939 - 847
1940-461
1941–2026
1942 - 291
1943 - 393
1944–452
1945–730
1946-1008
1947-1565
1948-2905
1949-2702
1950–1075
Autode GAZ-S1 / 410 tootmine, ühikud
1935-6
1936-137
1937 - 689
1938-974
1939 - 847
1940-461
1941–2026
1942 - 291
1943 - 393
1944–452
1945–730
1946-1008
1947-1565
1948-2905
1949-2702
1950–1075
projekt "Gaz-MM" või "Gaz-410", selles peitub küsimus