03-03-2023, 20:10 PM
Põhja-Tallinna töönädala kokkuvõtteks võib öelda järgmist:
H1 pidurid said kontrollitud ja esimesed sadulad ka remonditud. Generaator ei allunud remondile ja pidime hankima uue.... Jälle 200 raha läinud nigu niuhti. Parktuled hakkasid lõpuks tööle aga seda läbi eraldi paigaldatud lüliti. Õlid ja filtrid said vahetatud. Sees olnud õli oli selline tökat, et peale uue õli sissevalamist ei olnud vahet märgata- uus õli oli paljalt mootorisse valamisega muutunud taas süsimustaks. Mingi kleepsu andmetel võis eelmisest õlivahetusest olla möödunud üle 20000km. Järgmine nädal plaanis piduritorude remont ja sillastend, kuna ühe poole rehvidel on küljelt traadid väljas.
Eile õhtul sai Sorento nr.5 töökotta sisse ning täna algasid juba tööd. Maha sai võetud kõikvõimalikud plastikust tuulesuunajad, teostatud pidurite ülevaatus, vahetatud õli ning filtrid. Õhufiltrisse oli keegi tegelane paigutanud oma talvevarud. Peale proovisõitu selgus, et kalmaar õigustab jätkuvalt oma nime ning nädalavahetusel tuleb ilmselt ette võtta turbo vahetus ning vahejahuti puhastus.
Enamuse eelpool nimetatud töödest tegi päevases vahetuses ära ksf. Linnuke ja ma ise sain ainult veidi materjale hankida ning tööriistu kätte anda. Tänan abi eest!
H1 pidurid said kontrollitud ja esimesed sadulad ka remonditud. Generaator ei allunud remondile ja pidime hankima uue.... Jälle 200 raha läinud nigu niuhti. Parktuled hakkasid lõpuks tööle aga seda läbi eraldi paigaldatud lüliti. Õlid ja filtrid said vahetatud. Sees olnud õli oli selline tökat, et peale uue õli sissevalamist ei olnud vahet märgata- uus õli oli paljalt mootorisse valamisega muutunud taas süsimustaks. Mingi kleepsu andmetel võis eelmisest õlivahetusest olla möödunud üle 20000km. Järgmine nädal plaanis piduritorude remont ja sillastend, kuna ühe poole rehvidel on küljelt traadid väljas.
Eile õhtul sai Sorento nr.5 töökotta sisse ning täna algasid juba tööd. Maha sai võetud kõikvõimalikud plastikust tuulesuunajad, teostatud pidurite ülevaatus, vahetatud õli ning filtrid. Õhufiltrisse oli keegi tegelane paigutanud oma talvevarud. Peale proovisõitu selgus, et kalmaar õigustab jätkuvalt oma nime ning nädalavahetusel tuleb ilmselt ette võtta turbo vahetus ning vahejahuti puhastus.
Enamuse eelpool nimetatud töödest tegi päevases vahetuses ära ksf. Linnuke ja ma ise sain ainult veidi materjale hankida ning tööriistu kätte anda. Tänan abi eest!
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.