04-03-2023, 01:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2023, 01:36 AM ja muutjaks oli Mossemees.)
Eks neid võib mõni veel olla, kuuldavasti osa taksosid olid omal ajal kabriod ja arvatavasti nad pärast taksopargist maha kandmist erakätesse sattusid. Ainult et nad ilmselt kõik ehitati ümber kinnisteks, nii et väljast vaadates aru pole saada. Seest vaadates vast saaks keevituse kvaliteedi jm. järgi aru, et algselt kabriolett olnud. Ainult et sellisega pole vist väga palju peale hakata. Oleks vähemalt algupärase presentkatuse raamistik ja kinnitused kusagil pööningul või kuurinurgas säilinud, siis ehk veel, muidu võiks juba sama targalt harilikust sedaanist replica-kabriot ehitama hakata.
P.S. Kabrio-Pobedadel olid vist põhjas mingid täiendavad tugevdustalad sees? Ähmaselt meenub kunagi ammu kuuldud või loetud Koeru autoremonditehase töötaja jutt, kus ta kirjeldas, kuidas vanu autokeresid utiliseeriti. Noil aegadel mingit hüdropressi polnud ja vanaraud lükati lihtsalt buldooseriga vastu betoonmüüri lapikuks. Kui tava-Pobedade keredega polnud probleeme, siis kabrio omad olnud ikka tublisti kõvemad ega tahtnud niisama kergelt pannkoogiks minna.
P.S. Kabrio-Pobedadel olid vist põhjas mingid täiendavad tugevdustalad sees? Ähmaselt meenub kunagi ammu kuuldud või loetud Koeru autoremonditehase töötaja jutt, kus ta kirjeldas, kuidas vanu autokeresid utiliseeriti. Noil aegadel mingit hüdropressi polnud ja vanaraud lükati lihtsalt buldooseriga vastu betoonmüüri lapikuks. Kui tava-Pobedade keredega polnud probleeme, siis kabrio omad olnud ikka tublisti kõvemad ega tahtnud niisama kergelt pannkoogiks minna.
Puruks ja pool pööret tagasi!