01-04-2023, 10:07 AM
Gaasipõletitega on korras, ootame ainult soodsaid tuuli, mis viiks need Ukrainasse. Külanaised saunas rääkisid, et järgmine-ülejärgmine nädal on soodsaid ilmaolusid oodata.
Muus osas on enamvähem sama nagu Viimsis ehk ksf. Wagoneeri kadunud aega pole meil nähtud.
Soront nr. 5 (kalmaar) teeb praegu proovisõite. Peale paljusid kere- ja mootoriga seonduvaid töid ja ülevärvimist on see ainuke valgus, mis meie Sorontide mülkast paistab.
Soront nr. 9 (Soome): mahlad/filtrid vahetatud, tagaistmed sisse tagasi pandud (tuli Soomest kahekohalisena), purukslõigatud tagaistmete kinnitused vahetatud (doonorilt), esipiduri klotsid vahetatud, uued rehvid all, üks pihusti vahetatud, aku vahetatud, varuratas korda tehtud,
mõlemad elektriliselt mittereguleeritavad peeglid vahetatud käsitsi reguleeritavate vastu (doonorilt),
juhiukse link parandatud. Rool õigeks/sirgeks keeratud, räbaldunud rooli kate eemaldatud.
Hädad: Kütusenäidik ei toimi. Igast värvimist ja lihvimist segavad sildid vaja maha võtta. Tagamised rattakoopad vaja enamvähem vahu ja värviga remontida. Värvitööd tegemata.
Soront nr. 10 (Rakvere): mahlad/filtrid vahetatud, katkine tagatuli vahetatud(doonorilt), esituled vahetatud kobedamate vastu(doonorilt),uued rehvid all, varuratas korda tehtud, aku vahetatud, raami toru, mille külge kinnitub paak ja tagasild tugevdatud vana toru sisse paigutatud uue toruga.
Tagamised rattakoopad hädapäraselt remonditud vahu ja värviga. Amortisaatorid vahetatud (doonorilt), tagaluugi klaas vahetatud (doonorilt).
Tagasilla kohal lõppenud summuti jätkatud doonorilt võetud summutiga. Üks pihusti vahetatud, lekkiv ülevoolu voolik vahetatud. Lekkiv paak vahetatud(doonorilt), kuigi vist oli tegu fantoom-lekkega.
Hädad: Salongi vent töötab väga sitasti, salongi filter vaja kontrollida.
Suure tõenäosusega kütusesüsteemist tingituna väga fekaal käivitus ja ka siis sureb masin vahel lihtsalt välja kütte lõppemise sümptomitega. Ei tea, kas on häda mingis pumbas või immos vms. Värvitööd tegemata.
Hyundai H1: mahlad/filtrid vahetatud, kõik pidurid remonditud, uued piduriklotsid, uued rehvid all.
Hädad: surve jahutussüsteemis (kaane mahavõtmisel selgub). Värvitööd tegemata.
Vaja leida vähemalt üks Sorento tungraud ja varuratta altkeeramise varras. Varuratas H1 bussile. Kaks esmaabi komplekti (2 olemas).
Lisavarustusest on veel puudu neljale autole käivitusabi kaablid, 12V kompressorid, kaablisidemed, teip, taskulambid.
Vahepeal sai Jõgevamaalt, Albust, Alaverest ja paljudest teistest kohtadest kokku korjatud ning koski saadetud 190kg akusid, 17kg vasktraati, 13kg alumiiniumi (katkine sorondi velg). Teise kokkuostu läks mõnisada kilo erinevaid kaableid ja kolmandasse 2554 tükki taarat. Eraldi sai realiseeritud 2 akut, üks grill ja 10 kera okastraati.
Täna üritab tegeleda Sorondi käivitusmurede diagnoosiga ning homme üritame lõpuks käima saadud Atsetüleeni lõikuriga rauda minna lõikama. Täna tuleb gaasipudelitele ka mingi kast kiirelt kokku kleepida, et transa vähe lihtsam ja ohutum saaks.
Muus osas on enamvähem sama nagu Viimsis ehk ksf. Wagoneeri kadunud aega pole meil nähtud.
Soront nr. 5 (kalmaar) teeb praegu proovisõite. Peale paljusid kere- ja mootoriga seonduvaid töid ja ülevärvimist on see ainuke valgus, mis meie Sorontide mülkast paistab.
Soront nr. 9 (Soome): mahlad/filtrid vahetatud, tagaistmed sisse tagasi pandud (tuli Soomest kahekohalisena), purukslõigatud tagaistmete kinnitused vahetatud (doonorilt), esipiduri klotsid vahetatud, uued rehvid all, üks pihusti vahetatud, aku vahetatud, varuratas korda tehtud,
mõlemad elektriliselt mittereguleeritavad peeglid vahetatud käsitsi reguleeritavate vastu (doonorilt),
juhiukse link parandatud. Rool õigeks/sirgeks keeratud, räbaldunud rooli kate eemaldatud.
Hädad: Kütusenäidik ei toimi. Igast värvimist ja lihvimist segavad sildid vaja maha võtta. Tagamised rattakoopad vaja enamvähem vahu ja värviga remontida. Värvitööd tegemata.
Soront nr. 10 (Rakvere): mahlad/filtrid vahetatud, katkine tagatuli vahetatud(doonorilt), esituled vahetatud kobedamate vastu(doonorilt),uued rehvid all, varuratas korda tehtud, aku vahetatud, raami toru, mille külge kinnitub paak ja tagasild tugevdatud vana toru sisse paigutatud uue toruga.
Tagamised rattakoopad hädapäraselt remonditud vahu ja värviga. Amortisaatorid vahetatud (doonorilt), tagaluugi klaas vahetatud (doonorilt).
Tagasilla kohal lõppenud summuti jätkatud doonorilt võetud summutiga. Üks pihusti vahetatud, lekkiv ülevoolu voolik vahetatud. Lekkiv paak vahetatud(doonorilt), kuigi vist oli tegu fantoom-lekkega.
Hädad: Salongi vent töötab väga sitasti, salongi filter vaja kontrollida.
Suure tõenäosusega kütusesüsteemist tingituna väga fekaal käivitus ja ka siis sureb masin vahel lihtsalt välja kütte lõppemise sümptomitega. Ei tea, kas on häda mingis pumbas või immos vms. Värvitööd tegemata.
Hyundai H1: mahlad/filtrid vahetatud, kõik pidurid remonditud, uued piduriklotsid, uued rehvid all.
Hädad: surve jahutussüsteemis (kaane mahavõtmisel selgub). Värvitööd tegemata.
Vaja leida vähemalt üks Sorento tungraud ja varuratta altkeeramise varras. Varuratas H1 bussile. Kaks esmaabi komplekti (2 olemas).
Lisavarustusest on veel puudu neljale autole käivitusabi kaablid, 12V kompressorid, kaablisidemed, teip, taskulambid.
Vahepeal sai Jõgevamaalt, Albust, Alaverest ja paljudest teistest kohtadest kokku korjatud ning koski saadetud 190kg akusid, 17kg vasktraati, 13kg alumiiniumi (katkine sorondi velg). Teise kokkuostu läks mõnisada kilo erinevaid kaableid ja kolmandasse 2554 tükki taarat. Eraldi sai realiseeritud 2 akut, üks grill ja 10 kera okastraati.
Täna üritab tegeleda Sorondi käivitusmurede diagnoosiga ning homme üritame lõpuks käima saadud Atsetüleeni lõikuriga rauda minna lõikama. Täna tuleb gaasipudelitele ka mingi kast kiirelt kokku kleepida, et transa vähe lihtsam ja ohutum saaks.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.