03-04-2023, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2023, 22:59 PM ja muutjaks oli Külahull.)
Kuna esimesel aprillil oli ilm selline ilus ja ahvatlus oli suur, siis sai tiir Mossega tehtud ja poes käidud.
Kuigi garaažis olles tundub, et kõik nagu peaks korras olema, siis sõites tulevad puudused välja alles. Siduri töösilinder sai koos peasilindriga uus, kuid ilmselt mingi õhumull sisse jäänud. Peale väikest seismist poes käies, läks käik vähe paha häälega sisse ja peab uuesti õhutama. Sõites ei saa arugi ja kohalt minemine muidu ka hea, kuid peale seismist esimene sidurdamine jätab soovida.
Süütesüsteem tuleks ka üle käia ja alustada jagaja katkesti reguleerimisest. Süüde sai reguleeritud stroboga -10 kraadi, nagu raamat ütles. Ainuke asi selles, et hiljem tuli meelde, osad Moskvitši jagajad on vastupäeva pöörlemisega. Seega võib süüde ka vale olla 20 kraadi. Peab üle kontrollima. Varasemalt mõõtsin küünla piipude takistused ära ja komplekti kokkusobitamine õige takistusega oli problemaatiline, sest ca 20 piibu hulgast sai hädapärast 4 kokku, mis klappisid. Pisiasjad siiski.
Varasem piduriprobleem lahenes ka peasilindri vahetusega. Anomaalia pidurivedeliku kadumisega sai lahenduse, asi lihtlabane iseenesest. Jooksis teine siiski salongi, kuid kuna ei valgunud mööda tulemüüri alla, siis oligi ümbrus kuiv ja ilus. Silindri kummilutis on dreeniauk ja sellest johtuvalt tilkus kummimati taha ja esmasel vaatlusel jäi tabamatuks asi.
Piduri peasilindritega oli teema, mis tekitas halle karvu juurde. Sain kasutamata nõukaaegsed siduri- ja piduri peasilindrid. Vahetasin mõlemal mansetid siiski tänapäevaste vastu ja kumbki ei töötanud ning mõlemad lekkisid salongi. Ei tea ega viitsinud süveneda, et kas mansetid eri mõõtu või kehva valmistamise tagajärjel sellised, kuid peasilindri rem.komplekti kvaliteet jätab soovida. Läksid tänapäevased peasilindrid asemele. Välimus sama ja ainuke erinevus selles, et paagi kand on ühelt poolt kandiline. Huvi pärast piilusin ka ühele sisse ja sees plastmassist kolb koos mittevahetatavate mansettidega. Töötavad mõlemad ilusti ja pidurid nagu unistus.
Siinkohal pean tänama inimest, kes helistas ja andis nõu, et kuidas loomale läheneda nagu seda Moskvitši tehases tehti pidurisüsteemi täites. Igatahes asi sai heaks ja kummardus info eest!
Piltide tegemine ei õnnestunud eriti kevadpäikeses ja detailsemad pildid kunagi ehk paremad kui asjaolud soosivad toimingut.
Ps. Viimane pilt külili, kui palju ka ei keeraks ja salvestaks, siis siia ilmub see ikka sellisena.
Pps. Väike muutus pildi suuruses ja ime on sündinud, asi sai õigeks. Tänud, Marko!
Kuigi garaažis olles tundub, et kõik nagu peaks korras olema, siis sõites tulevad puudused välja alles. Siduri töösilinder sai koos peasilindriga uus, kuid ilmselt mingi õhumull sisse jäänud. Peale väikest seismist poes käies, läks käik vähe paha häälega sisse ja peab uuesti õhutama. Sõites ei saa arugi ja kohalt minemine muidu ka hea, kuid peale seismist esimene sidurdamine jätab soovida.
Süütesüsteem tuleks ka üle käia ja alustada jagaja katkesti reguleerimisest. Süüde sai reguleeritud stroboga -10 kraadi, nagu raamat ütles. Ainuke asi selles, et hiljem tuli meelde, osad Moskvitši jagajad on vastupäeva pöörlemisega. Seega võib süüde ka vale olla 20 kraadi. Peab üle kontrollima. Varasemalt mõõtsin küünla piipude takistused ära ja komplekti kokkusobitamine õige takistusega oli problemaatiline, sest ca 20 piibu hulgast sai hädapärast 4 kokku, mis klappisid. Pisiasjad siiski.
Varasem piduriprobleem lahenes ka peasilindri vahetusega. Anomaalia pidurivedeliku kadumisega sai lahenduse, asi lihtlabane iseenesest. Jooksis teine siiski salongi, kuid kuna ei valgunud mööda tulemüüri alla, siis oligi ümbrus kuiv ja ilus. Silindri kummilutis on dreeniauk ja sellest johtuvalt tilkus kummimati taha ja esmasel vaatlusel jäi tabamatuks asi.
Piduri peasilindritega oli teema, mis tekitas halle karvu juurde. Sain kasutamata nõukaaegsed siduri- ja piduri peasilindrid. Vahetasin mõlemal mansetid siiski tänapäevaste vastu ja kumbki ei töötanud ning mõlemad lekkisid salongi. Ei tea ega viitsinud süveneda, et kas mansetid eri mõõtu või kehva valmistamise tagajärjel sellised, kuid peasilindri rem.komplekti kvaliteet jätab soovida. Läksid tänapäevased peasilindrid asemele. Välimus sama ja ainuke erinevus selles, et paagi kand on ühelt poolt kandiline. Huvi pärast piilusin ka ühele sisse ja sees plastmassist kolb koos mittevahetatavate mansettidega. Töötavad mõlemad ilusti ja pidurid nagu unistus.
Siinkohal pean tänama inimest, kes helistas ja andis nõu, et kuidas loomale läheneda nagu seda Moskvitši tehases tehti pidurisüsteemi täites. Igatahes asi sai heaks ja kummardus info eest!
Piltide tegemine ei õnnestunud eriti kevadpäikeses ja detailsemad pildid kunagi ehk paremad kui asjaolud soosivad toimingut.
Ps. Viimane pilt külili, kui palju ka ei keeraks ja salvestaks, siis siia ilmub see ikka sellisena.
Pps. Väike muutus pildi suuruses ja ime on sündinud, asi sai õigeks. Tänud, Marko!