08-04-2023, 14:29 PM
(08-04-2023, 09:51 AM)nastik Kirjutas: Eile tegelesid Isandpauk ja ksf Telc Sorento 148AUH kütuserõhu probleemidega. Vahetatud on seal mitmeid juppe sh kõrgsurvepump. Kui ma kell 22:00 garaažist lahkusin siis oli voolikute otsa kinnitatud veel tagurpidi pudelid ja käis rõhkude, ülevoolude jms testimine.
Mootorile sai jah tehtud KSP imipoole vooliku otsa "tilguti". Käivitamisel imes pool liitrit diislit sisse kiiremini kui mina sama koguse õllega hakkama saan. (loe: Väga Kiiresti)
Paagipealse tagasivoolu otsas teise pudeli täitumine lubab oletada, et enamus seda kütsi, mis KSP-st tuleb, läheb paaki, mitte kolvile (see ongi ehk ok?). Hea uudis oli see, et katel käis kuni "tilgutist" kütet peale tuli.
Pärast mootori seiskamist latirõhk langes, kuid varasema ~7 bariga võrreldes jäi pidama ~26 peale (sealt pisut pikema ajaga langes 14) ja korduskäivitamine tahtis paari starteritiiru, mitte pikka väntamist.
Halb uudis oli see, et ühendades voolikud tagasi paagi imipoolele, olime samas kohas tagasi, kus enne.
Vähemalt on suund natuke selgem, kust otsida.