28-04-2023, 00:26 AM
(27-04-2023, 17:05 PM)Martin2140 Kirjutas: Pihustimehed targutage nüüd. 50 pihustid. profülaktika mõttes vahetaks otsad ära kuna pump läeb niikuinii stendi koos pihustitega. vanadel pihustitel nõela ots 2mm, uutel 1,5mm.Siin ju tegemist üheavalise tiftpihustiga ja sellist olukorda võimatu tekitada et madalapöördelise mootoriga ei jõua kütust läbi mahutada.
uued on koodiga 16c42-66
Mida on oodata jõudluse poole pealt? väga suurt jõukadu või ei tunneta mingit erinevust tehaseseades mootoriga?
Ärme unusta, et vedelikke ei saa kokku suruda ja kui pump on võtnud selle koguse teele saata siis see ka läheb pihustist läbi või siis toru lõhki...
Aga et postitus raisku ei läheks siis kirjeldaks kuidas mina võtsin välja 4 kärukonksu polti mis olid gaasiga maha lõigatud.
Esiteks tegu eriliselt ebamugava tööga nässus seljaga inimesele ja sai objekt estakaadile aetud.
See küll kandejõult pole päris see aga kokku ei kukkunud.
Stardipaik siis selline.
Kõigepealt käiaga siledaks, kärniga niivõrd - kuivõrd tsenter leida ja puurima.
Kõigepealt kuidas suruda ülespoole 10mm puur pisut kõvemasse materjali?
Appi tuli lihtne kangisüsteem ja läks üle ootuste libedalt.
Algul sai proovitud auku lüüa neljakandilist U terasest karastatud eset ja see andis ühe poldi kätte.
Teised sai lastud 10mm pealt 13mm peale ja algul väikse meisliga keerukaupa nokitud kuni sai keermepuuri alguse minema.
Tsentrisse õnneks päris ei trehvanud ükski ja seega keermeniidid ühes kohas õhukesed mis lubas selle avas kokku voltida ja käes nad olid.
Mõneti üllatuslikult on mu tagasillal keermed M16 kuigi mäletasin neid vanasti ikka kui M20...
Nüüd saab kärukonksu tegema hakata ja vähemalt on kuhu teist kinnitada.
Esialgne plaan on lõigata 20mm paksune Hardoxist plaat mis läheb nende poltide alla ja otsas on auk ning peale käib poltidega selle ülemine pool mille saab lihtsalt ära võtta kui võlli vaja kasutada.
Belarusil ju see häda et võll on madalamal oma imeliku ehituse tõttu kus mootorivõll ei tule otse taha vaid läheb alla.
Tänapäeval on see lahendatud otse läbi ülemise võlli ja tagasild saab ajami alumiselt võllilt.
Seega mahub terve väljavõtte sidur koos 3 kiirusega ära tagasilla otsa kust käib maha umbes 20 min kruvimise teel.
Midagi ütelda pole, kapitalist on mõelnud ka seadme remonditavusele teinekord...
Nüüd on muidugi küsimus kas teha konksu ots tagaratastega tasa või sissepoole?
Tasa keeraks rohkem aga sees oleks stabiilsem sõita.
Eks tuleb minna välismaa analooge piiluma jälle...