28-04-2023, 08:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2023, 08:52 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Pihustijutt on tõsi - selle paja juures mingit selgelt tunnetavat vahet ei tule. Nähtav vahe ülekoormuse all võib tekkida korstna ostast.
Piilumisest pole abi, selle otsuse pead ise tegema.
Vastikud kapitalistid on lahendanud asja nii, et raskeks tööks kasutatav hüdrokonks on nii lähedal, kui mahub ja kergeks tõmbetööks mõeldud (kuigi meie ülijuhtide poolt kavalasti igaks otsarbeks pruugitav ja seetõttu mõttetult nõrgaks kuulutatud) veokahvel umbes-täpselt tagavelgede joonel. Ning vajadustmööda siis vahetad.
Kui ma endale teeks, siis paneks täpselt nii lähedale, et veel haakida näeks. Ehk nii sentimeetrit 10 tagaseinast eemale.
Sina tee oma mõtte järgi, tuba ju inimlikum.
Muide, millal Sa omale uue käigukasti kaane teed, et vana saaks oksjonile panna?
(28-04-2023, 00:26 AM)2715 Kirjutas: ...
Nüüd on muidugi küsimus kas teha konksu ots tagaratastega tasa või sissepoole?
Tasa keeraks rohkem aga sees oleks stabiilsem sõita.
Eks tuleb minna välismaa analooge piiluma jälle...
Piilumisest pole abi, selle otsuse pead ise tegema.
Vastikud kapitalistid on lahendanud asja nii, et raskeks tööks kasutatav hüdrokonks on nii lähedal, kui mahub ja kergeks tõmbetööks mõeldud (kuigi meie ülijuhtide poolt kavalasti igaks otsarbeks pruugitav ja seetõttu mõttetult nõrgaks kuulutatud) veokahvel umbes-täpselt tagavelgede joonel. Ning vajadustmööda siis vahetad.
Kui ma endale teeks, siis paneks täpselt nii lähedale, et veel haakida näeks. Ehk nii sentimeetrit 10 tagaseinast eemale.
Sina tee oma mõtte järgi, tuba ju inimlikum.
Muide, millal Sa omale uue käigukasti kaane teed, et vana saaks oksjonile panna?