28-04-2023, 09:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2023, 12:46 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Eile, enne õhtusi remonditalguid läksid teele mõned kastid abi iganädalase kulleriga ning suurem ports asju - kuus kasti sidemeid ja kümme kasti latekskindaid sai üle antud Erko Laidinenile, kes stardib nendega Ukraina suunas esmaspäeval.
Sai viidud ära ka mõned akud ja kärutäis rauda, mille ksf. Linnuke külapealt kokku korjas. See oli muide juba viies metallikokkuostu külastus aprillikuu jooksul. Selle aasta statistika näitab tiba üle 8,5 tonni ringlusse saadetud materjale, millest pliiakusid on üle 600 kilo.
Õhtuses vahetuses sai berlingol karpide ja tagauste üleliigsed avad kinni kleebitud, ühel Sorondil sai teostatud eesmiste piduriklotside vahetus, katkise piduritoru eemaldus ning sai paigaldatud silda ülalt paigalhoidva raamitoru sisse tugevduseks teine toru.
Kui kedagi huvitab, siis peale suurema essu ja rooste eemaldamist (käepärasest veetorust tehtud abivahendiga) ning peale ortofosforhappega seespidiselt töötlemist läheb Sorondi originaaltoru sisse suurema haamriga aidates edukalt 57x1,5 toru, mis on täpselt 120cm pikk. See 1,5mm seina paksust ei pruugi olla küll palju aga kindlasti piisavalt, kui originaaltoru pole veel päris läbi roostetanud. Toru on oma u. 10 eurose hinna ja lihtsa paigalduse juures põhimõtteliselt nagu kindlustus....
Lisaks eeltoodule jätkas ksf. Rene01 pidurite ja tulede remonti viiendal Sorondil, mis plaanis järgmise korraga ära viia.
Sai viidud ära ka mõned akud ja kärutäis rauda, mille ksf. Linnuke külapealt kokku korjas. See oli muide juba viies metallikokkuostu külastus aprillikuu jooksul. Selle aasta statistika näitab tiba üle 8,5 tonni ringlusse saadetud materjale, millest pliiakusid on üle 600 kilo.
Õhtuses vahetuses sai berlingol karpide ja tagauste üleliigsed avad kinni kleebitud, ühel Sorondil sai teostatud eesmiste piduriklotside vahetus, katkise piduritoru eemaldus ning sai paigaldatud silda ülalt paigalhoidva raamitoru sisse tugevduseks teine toru.
Kui kedagi huvitab, siis peale suurema essu ja rooste eemaldamist (käepärasest veetorust tehtud abivahendiga) ning peale ortofosforhappega seespidiselt töötlemist läheb Sorondi originaaltoru sisse suurema haamriga aidates edukalt 57x1,5 toru, mis on täpselt 120cm pikk. See 1,5mm seina paksust ei pruugi olla küll palju aga kindlasti piisavalt, kui originaaltoru pole veel päris läbi roostetanud. Toru on oma u. 10 eurose hinna ja lihtsa paigalduse juures põhimõtteliselt nagu kindlustus....
Lisaks eeltoodule jätkas ksf. Rene01 pidurite ja tulede remonti viiendal Sorondil, mis plaanis järgmise korraga ära viia.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.