12-05-2023, 22:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2023, 22:31 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Ikka autode lainel. Transitiga liigeldes tekkis lambist jube kolin. Peale natukest uurimist selgus,et kolin kostub mitte eeldatud hooratta poolt vaid mootori teisest otsast. Seal siis damper ja genekas. Sai rihm maha võetud ja käima pandud. Vaikus. Suure tõenäosusega siis damper. Sai see uus tellitud(65.-). Genekat keerutades tundus ka kuulduvat natuke kahinat. Läks see ka kontrolli. Selgus,et suht otsas seegi. Remont oleks läinud 138.- kohalikku. Taastatud geneka sai aga 120.- eest. Sai võetud viimane.
Transit stardib järgmisel nädalal jälle UA poole koos Mitsu L200-ga ja paari autoga veel.
Mitusle jõudis kohale ka uus solenoid(48.-) jukerdava asemele.
T4 sai ka ette võetud. Uued piduritrassid taha ja seal kõik uued voolikud samuti. Lisaks olid poolassi välimiste otste kummid katki. Said uued otsad pandud. Kuna paak oli maas,sai uuritud mis põhjustab õhu tekkimist küttetrassi. Põhjus oli kütuse andur/võttur asjanduse imu poolel. Ehk pragu jooksis paaki sisse välja. Uus jublakas ja käib kui unistus. Veovõllide otsad ja kütusevõttur kokku 150.-
Lisaks sai asendatud katkine uksepolster ja kindalaeka luuk. Tänud sõbrale doonorluse eest
Nüüd vaja veel üks õlileke tuvastada. Muidu vast elaks üle,aga kui väljas soe ja pikemalt sõita,siis ajab õli kärsakat tuppa.
Transit stardib järgmisel nädalal jälle UA poole koos Mitsu L200-ga ja paari autoga veel.
Mitusle jõudis kohale ka uus solenoid(48.-) jukerdava asemele.
T4 sai ka ette võetud. Uued piduritrassid taha ja seal kõik uued voolikud samuti. Lisaks olid poolassi välimiste otste kummid katki. Said uued otsad pandud. Kuna paak oli maas,sai uuritud mis põhjustab õhu tekkimist küttetrassi. Põhjus oli kütuse andur/võttur asjanduse imu poolel. Ehk pragu jooksis paaki sisse välja. Uus jublakas ja käib kui unistus. Veovõllide otsad ja kütusevõttur kokku 150.-
Lisaks sai asendatud katkine uksepolster ja kindalaeka luuk. Tänud sõbrale doonorluse eest
Nüüd vaja veel üks õlileke tuvastada. Muidu vast elaks üle,aga kui väljas soe ja pikemalt sõita,siis ajab õli kärsakat tuppa.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)