Vurle nokitseb... JuMZ 6AK(L), T25A3... ehk midagi veel...
#14

(22-05-2023, 13:26 PM)v6sa Kirjutas:  Vabandan kohatu märkuse eest juba ette, aga elu on näidanud järgmise modus operandi toimivust:

  • eemaldad sidurikettad ja kontrollid, et need oleks vigastusteta;
  • pesed suuremast sodist puhtaks;
  • viid (või saadad) Pidurimeistrisse  (www.pidurimeister.ee) ja maksad soovitud raha. "Tavaline lääne kate" maksab needituna jämedalt sada raha. Turskemad on vastavalt kallimad, nad oskavad täitsa soovitada;
  • paigaldad uute katetega kettad ja REGULEERID KORRALIKULT PAIKA;
  • naudid toimivat sidurit.

Väga soovitav on kasutada katete alla nõukaaegset korralikku elusat ketast, mitte praeguse aja lehmavaiarauda.

Ka Parim Tõmbevõistluse Unobtaaniumkatetega Sidur ei kesta, kui surveketastel on mingi jama, vedrud on peedid või käpad kannavad.

Ei vabanda - sest esiteks ei ole siin midagi vabandada - see oleks täiesti ratsionaalne lähenemine ning kohatut pole siin teiseks miskit 
 Big Grin

Lihtalt veidi triviaalne ja tahaks oma elu põnevamaks elada (kindlasti keegi nähvab - targemat pole miskit teha või on tööl liiga palju vaba aega? Võib vastata - mõlemat on  Cool ) Ratsionaalne lähenemine ei ole ka välistatud, kui miskit muud üle ei jää.

Aga hing tahaks nagu
 midagi muud... Selline sisemine põlemine...
Siduri reguleerimise olulisusele kirjutan kahe käega alla ja seda sai ka tehtud. Aga need katted olid veidi liiga hallid ja oleks pidanud juba kohe mõistuse häält kuulama. Mitte et ma alahindaks proffide tööd, aga igasugu ketaste neetimises pole ka just tuumateadmisi vaja (räägime siin siis 45kW-st ja ikka suht kesisest pöördemomendist), seega ma ikka vähemalt esialgu ja kollektiivi meelepahaks ei taha ratsionaalselt läheneda Toungue
Vasta


Sõnumeid selles teemas



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne