24-05-2023, 08:21 AM
(23-05-2023, 23:03 PM)stretch Kirjutas:Ksf strechiga igati nõus. Kui tegijal on kõva kogemus, siis ei peaks probleem olema tööde mahtu hinnata. Kere liivapritsist või muust värvi-pahtli eemaldusest läbi ja saabki hinnata. Mootor pulkadeks ja saabki hinnata. Tööde teostaja valimisel on alati tähtis mitu pakkumist. Viskad kõige kallima ja kõige odavama välja kui ebaadekvaatsed ja valid keskmiste hulgast. Kui aga pakkujaid rohkem pole kui üks, tuleb tunnistada, et pole konkurentsi ja leppida sellega mis on. Ja leping. Mind on elu õpetanud ka väikeste tööde puhul lepingut tegema ja eelnevalt riske hindama. Siin on ikkagi kümnetes ja sadades tuhandetes rahad, ilma lepinguta ei tule välja, kohtuski jääb kaebaja õigust saamata, pole alust, pole tõendeid jne.(23-05-2023, 22:26 PM)spitfire Kirjutas:(23-05-2023, 20:46 PM)Mart69x Kirjutas: +20 auto puhul on olnud suurem probleem alati värvi all peidus ja siis loodad, et 21 ndal enam järsku pole? Ja kui peaks juhtuma, et 22 ndal polegi värvi all probleemi peidus siis läheb projekt eeldatust odavamaks aga sellist autot pole veel keegi kunagi näinud.
Kui kliendile kohe ausalt öelda kui palju see maksma läheb, siis värkstuba seda tööd paraku omale ei saa. Eks elu on õpetanud.
Ehk et alguses valetamine ja hiljem kliendi lolliks tembeldamine on igati OK? Selliste summadega ettevõttena ametlikult opereerides on ju kindlasti ka paberimajandus (lepingud, hinnapakkumised jne) olemas?
Do'nt panic