25-05-2023, 15:31 PM
Väike tagasiside ka meie poolt.
Alustaks sellest, et omanik on kirjadest lõiganud välja väga väikse osa. Kirjavahetus on tunduvalt pikem ja seal on selgitatud tööde kulgu ja mille eest raha küsiti. Tooks ka välja selle, et sellest 5 kuust, millest on jutt, oleme 4 kuud proovinud omanikku kätte saada mitmetelt telefoni numbritelt ja ka kirja teel, sooviga arutada tööde tegemise kulgu, saada klient garaaži, et saaks näha autot oma silmaga.
Teiseks probleemiks kujunes arvete maksmine (mis oli samuti üks põhjustest, et asi venis kordades pikemaks). Kui klient jätab arve maksmata, vaatamata meeldetuletustele, seiskub töö ja tullakse hiljme selle juurde tagasi, kui graafikus on vaba aeg. Vaba aeg võib aga tulla mõne nädala või mõne kuu pärast. Selle mainime alati klientidele ära, ka see kord. Meie ettevõttes on ka nii, et kui jääda arve maksmisega hiljaks ilma igasuguse selgituseta siis ollakse ettemaksu klient.
Nagu ka eelnevalt juba mainitud, ei ole kogu summa keevitustööd - sinna kuulub päris palju muud tööd (alustati pahteldusega teatud detailidel, tegeleti mootoriga jm). Enne seda kui töödega sai algust tehtud, tegime esialgse hinnangu. Aga alati toome ka välja, et täpsema hinnangu saame anda alles peale esimest liivapritsi. Ja isegi siis võib töö käigus välja tulla üllatusi, kui hakkad neid plekikihte maha võtma. Ja kui avastamegi midagi töö käigus, siis anname ka sellest teada.
Väide, et auto keevitustööd ei olnud lõpetud, ei vasta tõele. Keevitustööd olid tehtud ja auto lahti võetud viimseks liivapritsiks et puhastada raam ja keevituskohad kerel, et siis edasi minna järgmistesse etappidesse – pahteldus, värvimine ja seejärel kokkupanek.
Rohkem meie seda teemat arutama ei hakka, kuna meil ka reaalset tööd vaja garaažis teha.
Alustaks sellest, et omanik on kirjadest lõiganud välja väga väikse osa. Kirjavahetus on tunduvalt pikem ja seal on selgitatud tööde kulgu ja mille eest raha küsiti. Tooks ka välja selle, et sellest 5 kuust, millest on jutt, oleme 4 kuud proovinud omanikku kätte saada mitmetelt telefoni numbritelt ja ka kirja teel, sooviga arutada tööde tegemise kulgu, saada klient garaaži, et saaks näha autot oma silmaga.
Teiseks probleemiks kujunes arvete maksmine (mis oli samuti üks põhjustest, et asi venis kordades pikemaks). Kui klient jätab arve maksmata, vaatamata meeldetuletustele, seiskub töö ja tullakse hiljme selle juurde tagasi, kui graafikus on vaba aeg. Vaba aeg võib aga tulla mõne nädala või mõne kuu pärast. Selle mainime alati klientidele ära, ka see kord. Meie ettevõttes on ka nii, et kui jääda arve maksmisega hiljaks ilma igasuguse selgituseta siis ollakse ettemaksu klient.
Nagu ka eelnevalt juba mainitud, ei ole kogu summa keevitustööd - sinna kuulub päris palju muud tööd (alustati pahteldusega teatud detailidel, tegeleti mootoriga jm). Enne seda kui töödega sai algust tehtud, tegime esialgse hinnangu. Aga alati toome ka välja, et täpsema hinnangu saame anda alles peale esimest liivapritsi. Ja isegi siis võib töö käigus välja tulla üllatusi, kui hakkad neid plekikihte maha võtma. Ja kui avastamegi midagi töö käigus, siis anname ka sellest teada.
Väide, et auto keevitustööd ei olnud lõpetud, ei vasta tõele. Keevitustööd olid tehtud ja auto lahti võetud viimseks liivapritsiks et puhastada raam ja keevituskohad kerel, et siis edasi minna järgmistesse etappidesse – pahteldus, värvimine ja seejärel kokkupanek.
Rohkem meie seda teemat arutama ei hakka, kuna meil ka reaalset tööd vaja garaažis teha.