30-05-2023, 11:44 AM
(29-05-2023, 21:09 PM)kass Kirjutas:Kiire tagasiside korras on märkused täiesti asjakohased. Kui kasutusotstarve on muutunud, siis on võimalik ka vanasõidukina tunnustamine ka sellises seisukorras. Tegelikult peaks aktil olema sellekohane selgitus, et tsiviilsõidukina toodetud mootorratas on taastatud ajastukohasena militaarversioonis. Ja täiesti õige on ka see, et taastamise käigus kiputakse sõidukeid "ülerestaureerima". See on teema, mida järgmistel ekspertide koosolekutel rääkida ja arutada ning ka praktikas juurutada. Aitäh tagasiside eest.(29-05-2023, 20:22 PM)Andres_T Kirjutas: 22.05.2023 väljastati akt nr 1097 sõidukile Zündapp DBK 250, 1939, registreerimismärk M338
Halloo!
Ilus tsikkel, tubli töö!
Ja olen aru saanud, et siin teemas on justkui lubatud ka mingitsorti kommenteerimine ja kaasaelamine? Ning küsingi siis, et kas sellised WH DBK 250 olid laiemalt levinud või on see ainuke maailmas? On muidugi tuntud tõsiasi, et "tsiviiltsikleid" taastatakse WH välimusse ja ka vastupidi ja teame ju ka, et sakslased kasutasid sõjasõidu tegemisel kõikvõimalikke sõidukeid, mis kätte said ja edasi liikusid, aga need pintseldati paremal juhul lihtsalt sobiva värviga üle, kui sedagi. Siin on aga tõupuhas WH sõiduk, määrdeniplid "punase rõngaga" ja lgp. eksperdid on isegi maininud, et WH Zündappidel olid alumiiniumist siduti-piduriheeblid. Ma saan aru, tööd on tehtud, vaeva nähtud, ilus masin sõitma pandud, lugupeetud inimesed asjaga seotud, sõbralikud hindajad heaks kiitnud...
Ja on ju ka siin foorumis spetsialistid korduvalt rõhutanud, et keegi ei tea ja pole tegelikult tarviski teada jne, mina ka ei tea ja seepärast küsingi, kuigi tean, et pole tarviski teada, lihtsalt nii on.
tervitades, Priit Kasikov Näljakülast