01-06-2023, 10:23 AM
(01-06-2023, 03:12 AM)Mossemees Kirjutas:See on nüüd see koht, kus ajalugu kujuneb folklooriks ja ajaloolistel tegelastel pole muud teha kui mattuda kivikalmetesse ja vaikida. Enne kaane sulgumist üritan selgitada, et algselt oli seal osaliselt traadiks pudenenud KRAZ-i rool. Ma ei tahtnud käsi lõhkuda ja peksin kummihaamriga sinna pesemise platsil manööverdamiseks konksu otsas rippunud suvalise rooli. Pildi tegin märjast bussist mina ja hiljem leidsin sinna praktiliselt uue KRAZi rooli tagasi. Eestlase ausõna!(31-05-2023, 21:41 PM)Väravamehaanik Kirjutas:1960. aastal oli Ural ikka veel väga prototüübistaadiumis. Seega päris algselt sellel bussil kindlasti Urali rooli ei saanud olla. Ilmselt siis paigaldati see hiljem mõne kap. remondi käigus.(31-05-2023, 20:05 PM)Mossemees Kirjutas:Nii ja naa, sõltub nuudist. Varem pandi suuremaid roole, suurema rooli taga istudes on võimalik juhil valida kummast aknast välja vaatab, samal ajal ikka rooli taga olles?(31-05-2023, 17:22 PM)Andres_T Kirjutas: 09.05.2023 väljastati akt nr 1077 sõidukile TA 6, 1960, registreerimismärk A562Huvitav, et TA-l on Urali rool. Kas oligi originaalis sedasi? Muidu olid nad ikka tavalise GAZ veoka rooliga.
P.S.
Vaatasin minevikumasinast järele, algselt ikkagi GAZ-i rool olnud. Päris korralik veel pealekauba, ainult ilma signaalinuputa.
Tõnu Piibur
5116265