01-06-2023, 22:13 PM
(01-06-2023, 11:24 AM)Laurimetall Kirjutas: Vb pääseb selle mootoriga ka pisiremondiga või ültse mitte millegi tegemisega. Kuidas see õlirõhk käitunud on?Mis siin ikka pääseda, tuleb laiali võtta siis tuleb.
Sellega venitada või imelist paranemist oodata pole jätkusuutlik lahendus seda enam, et õlivanni tihendid lekivad.
Ninast radikate plokk käib maha 10 minutiga ja õlivann koos otsakaane ja vedelike väljutamisega oli 45 min tegevust.
Vähemalt kui muud head pole siis kiirelt saab ära lammutada...
Karter tegelikult lekkis järjest rohkem ja rohkem ning selge oli, et ta ise kinni ei jää selle analooge mitteomava tihendiga.
Plekk oli ka karteris kinni nagu peab ja saalesid sai vaadatud raame mis olid nagu uued ja pinnad siledad nagu kaasaegsel filtriga mootoril olema peakski.
Kepsupoldid olid ka kinni ilusti ja katsudes lõtku ei olnud.
Kolvid olid alt pruuniks põlenud ja seda ilmselt selle viimase jõuproovi tõttu.
Õlipump ja toru olid ilusti kinni ja pump keerates üsna veenvalt tihe võrreldes viimaste uute pumpadega mis käest läbi käinud ja keerutades tegi õhusurvet ka süsteemi.
Kokkuvõttes tundub mootor seda võimsust päris rahuldavalt taluvat aga sellega hea osa lõppes.
Nagu arvata oli siis hammasratas loksus teljel tubli kümnendiku ja plokis ist ka niipalju nõrgenenud et ühe 8mm poldiga keerasin välja telje.
Eks kui see ajam koliseb suudab ta nii telje istu kui puksi ära tampida.
Telje lihvimisel ka miski tööõnnetus juhtunud ja pind kaugeltki täispinnaga ei kandnud.
Liikuvat pilti ka kuidas koliseb.
Nüüd siis väike mõttepaus mis sellega peale hakata.
Lõtku kaotamiseks oleks tarvis nihutada hammasratast 10 eri kohast tehtud mõõtmiste järgi 1,2mm ja ilmselt on lihtsaim viis teha ekstsentriline võll.
Sellest aga siis kui asjaks läheb.
Kellel on pakkuda lahendusi võib lahkesti pakkuda.
Järgneb...