18-06-2023, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2023, 13:06 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Ja jälle kaks autot UA-s. Seekord läks jälle üks Sorento mille ostmist aitasin siitpoolt organiseerida ja Nissan KingCab mis juba pikalt minekut oodanud ja mis soetatud siinse ksf-i toel.
Nissan sai siis tavalise hoolduse filtrite ja vedelike näol,uued rehvid. Lisaks uued kardaaniristid ja mõned sillapudinad. Kaasa panin ka igaks juhuks uue sidurikomplekti.
Seekord läksid autod meie poolt UA piirini ja sealt siis UA omad tulid ja viisid need üle. Lihtsalt ajaga on kõigil meeletult kitsas ja nii sai kõige kiiremini.
Autod aitas ära viia Jaan(temaga UA-s mitu ringi teinud koos) koos poja Priidu ja sõber Hannoga.
Üldiselt läks sõit igavalt. Kuigi Poola lõpus hakkas sadama ja peale mõningast kojameeste kasutust lõpetasid need töö. Lisaks lõpetas töö salongivent ja lähituled. Ehk mingil põhjusel põles läbi kaitse mis neid toitis.
Selle Sorentoga läks tegelikult nii,et reaalselt nägin ja ostsin auto ära vist sõidule eelnenud päeval mingi 20.00 aja õhtul. Kell 20.30 veeresin töökoja juurde. Järgmisel päeval teised rattad alla naelrehvide asemel ja peale lõunat sõitis juba UA poole minema. Müüja jutt pidas paikka üldiselt,et tehniliselt korras ja hooldatud. Kõik uued piduriasjad(kettad/klotsid/sadulad osad torud jne.) Esimene differ vahetatud ja värskelt ka mahlad ja filtrid.Uus sidur ja korrastatud pihustid. Noh unustas mainida ainult seda väikest probleemi kojameeste kasutusel kaitsme läbipõlemise võimalusega.
Igaljuhul on need nüüd kohal UA-s juba.
PS! autode rivis siis hetkel läksid hall Sorento ja Nissani kastikas. Järgmisena läheb roheline Sorento ja tema järgi olev Frontera. Rivi lõpus on MTÜ Toeta Ukrainat Ants Erm-i Nissan X-trail mille lihtsalt roheliseks tegin talle. Üks Frontea on peidus veel teisel pool maja ja üks Frontera tuleb Kohtla-Järvelt ära tuua.
Nissan sai siis tavalise hoolduse filtrite ja vedelike näol,uued rehvid. Lisaks uued kardaaniristid ja mõned sillapudinad. Kaasa panin ka igaks juhuks uue sidurikomplekti.
Seekord läksid autod meie poolt UA piirini ja sealt siis UA omad tulid ja viisid need üle. Lihtsalt ajaga on kõigil meeletult kitsas ja nii sai kõige kiiremini.
Autod aitas ära viia Jaan(temaga UA-s mitu ringi teinud koos) koos poja Priidu ja sõber Hannoga.
Üldiselt läks sõit igavalt. Kuigi Poola lõpus hakkas sadama ja peale mõningast kojameeste kasutust lõpetasid need töö. Lisaks lõpetas töö salongivent ja lähituled. Ehk mingil põhjusel põles läbi kaitse mis neid toitis.
Selle Sorentoga läks tegelikult nii,et reaalselt nägin ja ostsin auto ära vist sõidule eelnenud päeval mingi 20.00 aja õhtul. Kell 20.30 veeresin töökoja juurde. Järgmisel päeval teised rattad alla naelrehvide asemel ja peale lõunat sõitis juba UA poole minema. Müüja jutt pidas paikka üldiselt,et tehniliselt korras ja hooldatud. Kõik uued piduriasjad(kettad/klotsid/sadulad osad torud jne.) Esimene differ vahetatud ja värskelt ka mahlad ja filtrid.Uus sidur ja korrastatud pihustid. Noh unustas mainida ainult seda väikest probleemi kojameeste kasutusel kaitsme läbipõlemise võimalusega.
Igaljuhul on need nüüd kohal UA-s juba.
PS! autode rivis siis hetkel läksid hall Sorento ja Nissani kastikas. Järgmisena läheb roheline Sorento ja tema järgi olev Frontera. Rivi lõpus on MTÜ Toeta Ukrainat Ants Erm-i Nissan X-trail mille lihtsalt roheliseks tegin talle. Üks Frontea on peidus veel teisel pool maja ja üks Frontera tuleb Kohtla-Järvelt ära tuua.
Veel ei anna alla.