05-07-2023, 10:55 AM
Eile sai töökotta veeretatud Ford Ranger. Muus osas väga kobeda auto vedrupakkide eesmised kinnitused olid ühel küljel sellised nagu piltidel näha. Lisaks sellele tuleb välja vahetada raami karbi alumine külg umbes poole meetri ulatuses. Haamer läks läbi ja terves pikkuses on mõra ka sees. Teine külg ei ole ka väga palju parem aga vähemalt püsib veel koos.
Huvitav, kas see on Rangeril mingi tüüpviga?
Enne töökotta veeretamist sai puhastatud autot ja raamikarpe suruõhuga, et suurem osa kuivanud mudast õue jätta. Kuskil teises teemas oli küsimus, kuidas Rangeri karpe puhastada? Ma ütleks, et suruõhuga tundus täiesti tehtav, kuigi võttis aega. Karbil on auke piisavalt tihedalt. Mõne augu külge oleks võimalik ühendada ka tolmuimeja protsessi kiirendamiseks.
Samas tundsin puudust 1/2 või 3/4 õhuvoolikust, mis ulatuks otse mu kompressori 500l resiiverist autoni ilma vahepealsete kiirliidete jt.pudelikaeladeta.
Huvitav, kas see on Rangeril mingi tüüpviga?
Enne töökotta veeretamist sai puhastatud autot ja raamikarpe suruõhuga, et suurem osa kuivanud mudast õue jätta. Kuskil teises teemas oli küsimus, kuidas Rangeri karpe puhastada? Ma ütleks, et suruõhuga tundus täiesti tehtav, kuigi võttis aega. Karbil on auke piisavalt tihedalt. Mõne augu külge oleks võimalik ühendada ka tolmuimeja protsessi kiirendamiseks.
Samas tundsin puudust 1/2 või 3/4 õhuvoolikust, mis ulatuks otse mu kompressori 500l resiiverist autoni ilma vahepealsete kiirliidete jt.pudelikaeladeta.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.