15-07-2023, 00:52 AM
(14-07-2023, 12:21 PM)honkomees Kirjutas: Mina tõstan käed püsti, selle 2 koha saarekest küll ei suuda täpselt näidata aga teised on ju väga tuntud kohad ja peaks igale kooliskäinud ja geograafiat õppinud inimesele olema muretult näidatavad.
Näiteks Gibraltaril on inimese kohta rohkem autosid, sest see on maksuparadiis. Sealt saab osta Euroopa Liidu mitteresidendina auto käibemaksuvabalt, registreerida sealsesse autoregistrisse ja liigelda probleemivabalt kõikides riikides peale maksuresidentsuse riigi ja tehnoülevaatust on vaja teha nelja aasta peale ühe korra Gibraltaril. Marokolastele on see idekas diil EU-s liiklemiseks.
Umbes sama lugu on Guernsey riigiga, põhimõtteliselt on seal ainult 20% tulumaks, muid maksusid eraisikul pole. Keda ikka Eesti maksud pitsitavad, siis vutt-vutt Guernsey'sse elama.
(14-07-2023, 13:35 PM)marz Kirjutas: Küsimus automaksu pooldajatele-kas seda on vaja riigikassa täitmiseks või millekski muuks? Kas meie autonduse olukord on nii kehv, et seda peaks maksudega suunama hakkama, siis kuhu? Kuidas nö hobisõidukite maksustamine selles suunas midagi parandab? Kui ainult riigikassa, siis pole vaja sõnagi mingist keskkonnast.
Refereerides ERR'i artiklit, siis seda on vaja, sest 2030. aastaks peab Euroopa Liit rohepöörde raames vähendama kasvuhoonegaaside netoheidet vähemalt 55 protsenti võrreldes 1990. aasta tasemega. Eesti on ainus Euroopa Liidu riik, kus pole elanike transpordieelistuste suunamiseks kasutusele võetud automaksu. Allikas
See, kes muretseb jätkuvalt, et äkki minu seisev hobiauto läheb maksu alla, siis näiteks Prantususmaal ei küsita autokollektsionääride käest automaksu. Nii et sõiduk Prantsusmaa autoregistrisse ja asi mutt.
Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee